Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Trojček izkustvenih e-delavnic: NAUČIMO SE ODGOVORITI NAMESTO ODREAGIRAT

1., 7. in 15. 12. 2021

10.00 začetek
12.15 zaključek

Skladno s 6. členom Zakona o varnosti in zdravju pri delu (ZVZD-1) navedene vsebine štejejo tudi za zagotavljanje promocije zdravja na delovnem mestu, ki ga izvaja delodajalec na delovnem mestu.

Prijavo udeležbe in plačilo kotizacije (255 € + 22 % DDV) uredite pri SIQ. 

e-PRIJAVA


GZDBK člani, ki so imetniki SIQ certifikata 15% popust na kotizacijo, 

GZDBK člani, ki niso imetniki SIQ certifikata 5% popust na kotizacijo.

Popusti, odobreni s strani SIQ, se med seboj ne seštevajo.

 

Izobraževanje organizira in izvaja SIQ.


   

 


Na trojčku izkustvenih e-delavnic bodo udeleženci:

  • razvijali samozavedanje, kar vodi do zavestnega in učinkovitejšega odločanja, delovanja in vodenja sebe (dobrohotno, avtentično, osredotočeno, jasno, disciplinirano in z integriteto) ter drugih (z vizijo, spoštovanjem, sočutjem in razumevanjem);
  • spoznali in preizkusili določene učinkovite znanstveno priznane tehnike in orodja za obvladovanje stresa na delovnem mestu, za osredotočenost, jasnost, več ravnovesja in miru ter ohranjanje psihofizičnega zdravja;
  • ozavestili vzorce in vzroke za neučinkovito komunikacijo, razvijali spretnosti poslušanja, osvojili osnove zavestnega dialoga (t. i. mindful dialogue) in spoznali moč poslušanja;
  • pridobili neposredne kompetence za uporabo osnovnih tehnik v delovnem okolju;
  • izdelali svoj akcijski načrt za spremembe v ravnanju in delovanju.


Kaj pridobi organizacija?

  • Zaposlene s povečano učinkovitostjo, koncentracijo, ustvarjalnostjo,
  • zaposlene, usmerjene v doseganje ciljev na »pravi način«,
  • vidno izboljšavo odnosov,
  • delovno okolje, kjer ni čustvene izčrpanosti, simptomov izgorelosti in povečevanja odsotnosti z dela.

 

Način dela: 

Interaktivne delavnice bodo potekale v spletni učilnici v živo. Dva dneva pred izvedbo vsake delavnice boste prejeli povezavo do spletne delavnice. Za sodelovanje potrebujete računalnik z mikrofonom in kamero ter dostop do zanesljivo delujočega interneta.


Udeležbo priporočamo:

vodilnim managerjem, direktorjem, lastnikom, podjetnikom;
vodjem oddelkov, procesov, skupin, timov in projektnim vodjem;
vsem vodjem, ki želijo spoznati nove tehnike in orodja pri vodenju sebe in drugih;
vsem vodjem, ki so dobili novo delovno mesto vodje in želijo nadgraditi tehnike vodenja;
vsem, ki bodo napredovali v svoji delovni sredini in bodo morali voditi svoje sodelavce, ter
vsem, ki želite pridobiti tovrstna znanja.

Vljudno vabljeni!

PROGRAM TROJČKA

E-delavnica: Obvladovanje stresa na delovnem mestu in izboljšanje psihofizičnega zdravja, 1. december

  • Ni vsak stres škodljiv, potrebno je ozavestiti povzročitelje stresa v delovnem okolju ter prepoznati znake stresa pri sebi in drugih.
  • Prepoznavanje »avtomatskega pilota«, odgovoriti namesto odreagirati po »avtopilotu«.
  • Različne učinkovite tehnike na delovnem mestu za osredotočenost, jasnost, obvladovanje stresa, več ravnovesja in miru ter ohranjanje psihofizičnega zdravja s pomočjo tehnik MBSR.
  • VAJE – vodena izvedba določenih tehnik MBSR, izmenjava izkušenj in praktični vidiki uporabe.
  • Akcijski načrt za naprej ter spremembe v ravnanju in delovanju.

E-delavnica: Z zavestnim vodenjem do večje poslovne učinkovitosti in pravilnih odločitev, 7. december

  • Kako se zavestno in osredotočeno odločati v zahtevnih poslovnih situacijah.
  • Kako zavestneje in učinkoviteje delovati in voditi sebe in druge (t. i. mindful leadership).
  • Praksa na delovnem mestu, umiritev misli v hrupu večopravilnosti.
  • Osredotočeno in zavestno načrtovanje, branje in pošiljanje e-pošte, telefoniranje (t. i. mindful planning, meetings …)
  • VAJE – vodena izvedba določenih tehnik MBSR za zavestno vodenje, izmenjava izkušenj in praktični vidiki uporabe.
  • Akcijski načrt za naprej ter spremembe v ravnanju in delovanju.

E-delavnica: Moč učinkovite komunikacije, 15. december

  • Zavedanje in komunikacija v delovnem okolju.
  • Razvijanje sposobnosti poslušanja, moč globokega poslušanja (t. i. mindful dialogue).
  • Ozaveščanje stilov komuniciranja, vzorcev in vzrokov za stres pri komunikaciji.
  • Razvijanje empatije in sočutja.
  • Kako do učinkovitejših sestankov (t. i. mindful meetings).
  • Kako komunicirati in ohraniti svojo integriteto pri specifičnih vedenjih in sogovornikih.
  • VAJE učinkovite komunikacije in poslušanja, izmenjava izkušenj in praktični vidiki uporabe.
  • Akcijski načrt za naprej ter spremembe v ravnanju in delovanju 

 

 

Predavatelj
Mateja Lenarčič

 

Mag. Mateja Lenarčič je magistrica ekonomskih znanosti, ustanoviteljica in direktorica MEDIUS-a, z več kot 20 letnimi izkušnjami na poslovnem področju, od tega 15 let delovanja v mednarodnih korporacijah na področjih vodenja, notranje revizije, svetovanja, izboljšav organizacije poslovanja, korporativnega upravljanja in upravljanja s tveganji, vzpostavitve in izboljšav poslovnih procesov, planiranja, financ, implementacije strategij ter postavljanja in uresničevanja ciljev. Poslovne izkušnje dopolnjuje z raznovrstnimi dodatnimi znanji in veščinami. Je Certificirana MBSR učiteljica na University of Massachusetts, Medical School v ZDA in na Institute for Mindfulness-Based Approaches v Berlinu v Nemčiji. Zaključila je izobraževanje iz transakcijske analize s pridobljenim certifikatom TA-101 Evropske zveze za transakcijsko analizo. Opravila je tudi izobraževanje za mediatorko idr.

Sedaj deluje kot samostojna svetovalka, trenerka in predavateljica. Pri izvajanju delavnic izhaja tudi iz svojih dolgoletnih strokovnih in vodstvenih izkušenj iz poslovnega sveta, ki ji omogočajo dobro poznavanje njegove dinamike in potreb ter iz lastne večletne prakse čuječnosti, meditacije, joge ter osebnih izkušenj na področju delovnega okolja, medosebnih odnosov in dialoga. Je tudi redna kolumnistka za Svet kapitala časopisne hiše Delo in revijo Viva, Medicina & ljudje Časnika Finance.

Prijave, plačilo kotizacije in podrobnejša pojasnila o izobraževanju uredite pri:

SIQ LJUBLJANA, Mašera-Spasićeva ulica 10, SI-1000 Ljubljana, Slovenija
T: +386 1 5609 894 tanja.bencek@siq.siwww.siq.si.

 

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si 

 

Eva Pintarič je po izobrazbi univ. dipl. kemije. Delovne izkušnje si je nabirala najprej kot analitik v kemičnem laboratoriju, nato kot vodja biokemičnega laboratorija, najdlje pa kot strokovna delavka na področju varnega in zdravega dela ter varstva pred požarom. Je zunanja sodelavka pri SIQ, deluje kot vodilna presojevalka za sisteme vodenja kakovosti, ravnanja z okoljem in vodenja varnosti in zdravja pri delu. Med drugim pa že od leta 2014 aktivno sodeluje kot predavateljica v programu Čili za delo na Kliničnem inštitutu za medicino dela, prometa in športa.