A3 – pristop vključevanja sodelavcev v sistematično reševanje problemov in izboljševanje
17. 3. 2022
9.00 začetek
14.00 zaključek
Prijavo udeležbe in plačilo kotizacije uredite pri SIQ.
GZDBK člani, ki so imetniki SIQ certifikata 15% popust na kotizacijo,
GZDBK člani, ki niso imetniki SIQ certifikata 5% popust na kotizacijo.
Izobraževanje organizira in izvaja SIQ.
A3 pristop temelji na konceptu izboljševanja z uporabo kroga PDCA, pisnem podajanju ključnih korakov na omejenem formatu papirja in stalni komunikaciji vodja - sodelavec. Pristop je splošno uporaben za reševanje katerih koli vsakodnevnih ali širših organizacijskih problemov. Vodja na ta način spremlja razmišljanje sodelavca, mu pomaga in ga usmerja. Sodelavci v stalni komunikaciji z vodjem razvijejo sposobnost prepoznavanja priložnosti in analize pravih vzrokov za težave ter poiščejo rešitve za preprečevanje vzrokov.
Ključna korist A3 je sistematično zapisovanje izkušenj, vezanih na interne procese in/ali izdelke. To pa je osnova obvladovanja znanja podjetja (knowledge management).
Vidik vodenja in osredotočenost na razvoj kompetenc zaposlenih sta ključni komponenti, ki sta očem skriti. Razvoj sodelavcev ter njihovo zadovoljstvo pri delu lahko bistveno zmanjša fluktuacijo in ustvari kompetenčno prednost.
Namen izobraževanja:
- Vključevanje sodelavcev in razvoj njihovih kompetenc
- Praktično reševanje problemov – stalno izboljševanje
- Učinkovitost vodenja
- Zapisovanje izkušenj »Lessons Learned«, prenos praktičnega znanja
Vljudno vabljeni!
VSEBINA
- Namen A3: vključevanje sodelavcev in stalno izboljševanje
- Razmišljanje A3
- Zgodba A3 reševanja problema
- Predlog A3
- Podporne strukture – organizacija
- Praktični primeri
Ciljna skupina:
- Vodje na vseh nivojih,
- tehnični direktorji,
- služba upravljanja kakovosti,
- tehnologi, razvojniki, raziskovalci, konstruktorji, kontrolni tehnologi,
- odgovorni za kakovost in stalno izboljševanje,
- vsi, ki jih zanima vključevanje in razvoj sodelavcev.
Predavatelj
Frane Koren
Mag. Frane Koren ima več kot 25 let izkušenj s proizvodnimi procesi. Od leta 1991 je bil vodja zagotavljanja kakovosti in član vodstva podjetja Hidria AET. Vzporedno s preusmeritvijo podjetja na evropske trge je razvijal integriran sistem vodenja po zahtevah standardov ISO 9001, VDA 6.1, ISO 14001 in ISO/TS 16949. V sistem vodenja je vgradil tudi smernice poslovne odličnosti po modelu EFQM. V skladu s pričakovanji kupcev je opravil šolanje 6 sigma Deployment Champion. Od leta 2011 je odgovoren za razvoj sistema vodenja na nivoju korporacije Hidria. Proces stalnega izboljševanja sistematično nadgrajujejo s sinergijo pristopa 6 sigma in principov operativne odličnosti.
PRIJAVE in KOTIZACIJA:
Kotizacija vključuje pripravo in izvedbo izobraževanja, gradivo, potrdilo o udeležbi.
Prijave, plačilo kotizacije in podrobnejša pojasnila o izobraževanju uredite pri:
SIQ LJUBLJANA, Mašera-Spasićeva ulica 10, SI-1000 Ljubljana, Slovenija
T: +386 1 5609 894 tanja.bencek@siq.si; www.siq.si.
Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov