Učinkovita organizacija dela in časa: kako narediti več v krajšem času in ne izgoreti
1. 6. 2023
12.00 začetek
13.30 odmor
13.45 nadaljevanje
14.30 zaključek
3 pedagoške ure
VIRTUALNO
Kotizacija
Člani: 120 € + DDV
Ostali: 145 € + DDV
Pri prijavi več oseb iz enega podjetja je kotizacija na osebo: člani 75 € + DDV in ostali 97 € + DDV.
Imate preveč dela in premalo časa? Učinkovito upravljaje s časom je ključnega pomena v podjetju na vseh nivojih, saj omogoča pravočasno odzivanje podjetja na priložnosti v okolju in večjo produktivnost. Za vse nas velja, da ima dan 24 ur. Od tega, kako učinkovito znamo upravljati s časom pa je odvisno, ali smo lastniki našega časa mi sami, ali pa čas upravlja nas. Vzemimo škarje in platno v svoje roke in organizirajmo čas sebi v prid.
Vljudno vabljeni!
Vsebina:
• kakšen je moj »work-life balance«,
• organizacija lastnega časa: urniki in to-do liste,
• dvignimo učinkovitost: znebimo se tatovov časa; pomen fokusa in počitka,
• določitev prioritet: najprej najpomembnejše,
• moje dojemanje časa: zakaj so nekateri ljudje vedno točni, drugi pa zamujajo in
• izdelajmo osebni načrt za bolj učinkovito razporeditev časa.
Usposabljanje je primerno za:
√ direktorje, podjetnike, vodje služb in timov,
√ zaposlene v prodaji, trženju, nabavi, kadrovski službi, strokovnih službah, tajništvu in administraciji,
√ zaposlene na kompleksnejših delovnih mestih in
√ ostale zainteresirane za vsebino.
Predavateljica
mag. Janja Milič Velkaverh

V svoji več kot 20-letni vodstveni karieri je mag. Janja Milič Velkaverh pretežni del časa vodila time in področje razvoja. Je zagovornica agilnega timskega dela, inoviranja in notranjega podjetništva – teme s katere je magistrirala na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Je mednarodno licencirana mojstrica praktik NLP (INLPTA) ter nosilka več certifikatov kreativnega razmišljanja po metodah De Bono. S svojimi izkušnjami, posluhom za različne in neobičajne ideje, naredi delavnice zanimive, prijete in interaktivne. Pokaže vam pot, kako se da razmišljati in ravnati agilno in kreativno.
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK.
Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 29. 5. 2023. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20230601 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatna pojasnila: Urška Uršič, 07 33 22 184, urska.ursic@gzdbk.si
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov