Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Oblikovanje marketinškega besedila (Majhni triki - velik učinek)

seminar z delavnico

Program

10.00 Začetek 
12.15 Odmor za kosilo
13.15 Nadaljevanje
15.30 Zaključek

Trajanje: 6 pedagoških ur

Kotizacija

Člani: 105 € + DDV
Ostali: 155 € + DDV

Kdaj: petek, 8. april 2011, ob 10.00
Kje: v Termah Šmarješke Toplice (Bela dvorana I)

Namen in cilj seminarja z delavnico:
Če delate v oddelku marketinga, potem veste, kaj je to kriza. Podjetja se najprej odločijo, da bodo varčevala pri marketingu. Zato se vam že jutri lahko zgodi, da boste morali sami napisati marketinško sporočilo. Pa ga znate? Kako napisati učinkovito marketinško besedilo? Takšno, da bo morebitne kupce kar samo potegnilo v nakup. Katerih napak si ne smete privoščiti? Kaj so skrivnosti prodajnega besedila, ki jih kupec želi slišati? Katere besede vodijo v povečanje prodaje? Kako se učinkovito predstaviti v novih medijih, kot je splet? Kakšna naj bo spletna stran?

Vljudno vabljeni!

Vsebina

 

- Priprava kratkega, jedrnatega in učinkovitega prodajnega besedila.

- Analiza vaše spletne strani in predlogi za izboljšave.

- Pravi slogan za vaše podjetje ali dejavnost.

- Kako napisati prodajni prospekt, predstavitveno besedilo ali brošuro in reklamo za vaš izdelek.

- Kako učinkovito nagovoriti obstoječe in nove kupce.

 

Ciljna skupina

Managerji, podjetniki, odgovorni za marketing, poslovni sekretarji, novinarji, uredniki, prodajalci in vsi, ki želijo uspešno komunicirati ter tržiti, brezposelnim in vsem, ki iščejo novo, boljšo zaposlitev.

Predavateljica
Vida Petrovčič

Je profesorica filozofije in sociologije, ki se že 30 let - vso svojo kariero - profesionalno ukvarja z novinarstvom. Zadnjih 20 let je uveljavljena komentatorica in voditeljica oddaj na RTV Slovenija in znana moderatorka javnih dogodkov. Njena specialnost so finance in gospodarstvo na eni strani ter človeški intervjuji v znamenitih polnočnih klubih na drugi. Zadnja leta se je posvetila študiju psihologije. Je NLP praktik in osebni trener za hujšanje in osebno rast. Je avtorica več knjig o hujšanju ter dobitnica štirih gongov popularnosti in Terseglavovega priznanja za pokončno novinarsko držo. Novinarsko se je izpopolnjevala v ZDA kot štipendistka fundacije IREX.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, kosilo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 1. 4. 2011. V nasprotnem primeru zaračunamo kotizacijo v celoti!

Plačilo:

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20110408 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatne informacije: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si