Razumevanje pomena kakovosti storitev z vidika strank
17. 1. 2024
09.00 začetek
10.30 odmor
10.45 nadaljevanje
12.15 odmor
13.00 nadaljevanje
14.30 zaključek
6 pedagoških ur
sejna soba GZDBK
(2. nadstropje, Novi trg 11, Novo mesto)
Kotizacija
Člani: 180 € + DDV
Ostali: 234 € + DDV
Pri prijavi več oseb iz enega podjetja je kotizacija na osebo: člani 120 € + DDV in ostali 174 € + DDV.
ePRIJAVA
Vodje in zaposleni, ki se redno srečujejo s strankami, bodo deležni izobraževanja, s poudarkom na pridobivanju razumevanja ključnega pomena visokokakovostnih storitev. Poleg tega bodo pridobili temeljna znanja in veščine, ki so ključna za ohranjanje pozitivnih odnosov s strankami. Izobraževanje vključuje tudi praktične primere sistematičnega spremljanja zadovoljstva strank in učinkovitega reševanja zahtevnih pritožb.
Poseben poudarek bo namenjen predstavitvi primerov dobrih praks, ki so jih uveljavila vodilna mednarodna podjetja. S tem bo omogočeno pridobivanje dragocenih vpogledov v strategije, ki so jih uspešna podjetja uporabila za krepitev odnosov s strankami in izboljšanje kakovosti svojih storitev.
Vljudno vabljeni.
Vsebina:
- Kakovost v storitvenih dejavnostih.
- Kaj vašemu podjetju prinesejo kakovostne storitve? Kako se stranke odzivajo nanje? Nekaj podatkov iz raziskav.
- Spodbujanje priporočil in ravnanje z njimi – kako pridobiti več pozitivnih odzivov strank?
- Kako pa preprečimo večji del reklamacij in pritožb?
- Sistemi za spremljanje zadovoljstva strank- kaj lahko izboljšujemo?
- Napotki za delo po telefonu, pisno in osebno z nezadovoljnimi strankami.
- Pisno reševanje pritožb in reklamacij- načela in primeri dobrih praks - napišimo enostavne primere dobrih odzivov.
- Bistveni ukrepi za izboljšave pri poslovanju in zaključek (vaš osebnostni akcijski načrt izboljšav).
Izobraževanje je namenjeno:
√ vodjem komerciale, prodaje,
√ vodjem oddelkov,
√ direktorjem podjetij in
√ vsem, ki so zadolženi za kakovost poslovanja.
Predavatelj:
Stanislav Papež
Stanislav Papež, univ.dipl. psiholog, CPF, ima dolgoletne izkušnje na področju svetovanja za razvoj kadrov in kakovosti poslovanja podjetjem v dejavnosti trgovine, avtomobilski industriji ter financah. Posebej se posveča kakovostnemu usposabljanju zaposlenih, implementaciji sistemov za spremljanje zadovoljstva strank ter optimizaciji vsakodnevnih praks osebne, pisne in telefonske komunikacije s strankami.
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, pogostitev med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je
15. 1. 2024. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20240117 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatna pojasnila: Urška Rataj, 07 33 22 184, urska.rataj@gzdbk.si
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov