Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Sodobni spletni marketing

seminar

Program

12.00 Začetek
13.30 Odmor
14.00 Nadaljevanje
15.30 Zaključek

Trajanje: 4 pedagoške ure

Kotizacija

Člani: brezplačno
Ostali: 130 € + DDV

Seminar organiziramo v sodelovanju s podjetjem T-media, d. o. o.

Kdaj: torek, 5. april 2011, ob 12.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11, Novo mesto)

Namen in cilj seminarja:
Pregledati sodobne trende s področja spletnega oglaševanja, predstaviti najbolj razširjena orodja spletnega oglaševanja ter njihove prednosti za posamezne segmente marketinga (blagovne znamke, promocija, prodaja) in analizirati konkretne primere udeležencev.

Vljudno vabljeni!

Vsebina

 

  • Prednosti spletnega oglaševanja – B2B in B2C.
  • Sodobna orodja spletnega oglaševanja – Google AdWords, Facebook, e-mailing …
  • Zasnova spletnega oglaševanja glede na marketinške cilje - Slovenija vs. tujina.
  • Analiza učinkov spletnega oglaševanja.

 

Ciljna skupina

Zaposleni v prodaji, marketingu, odnosih z javnostmi, upravljalci spletnih predstavitev.

Predavatelj
Peter Geršič

Univ. dipl. komunikolog, svetovalec v podjetju T-media, d. o. o., vodja projektov nekaterih najuspešnejših slovenskih spletnih strani.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, pogostitev med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca. Članom GZDBK brezplačno udeležbo omogoča podjetje T-media, d. o. o.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 30. 3. 2011. V nasprotnem primeru kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo:

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20110405 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatne informacije: 07 33 22 185