Prodaja preko posrednikov (distributerjev, agentov) – izognite se pastem pri delu z njimi
19. 6. 2024
8.30 začetek
10.00 odmor
10.15 nadaljevanje
11.45 odmor
12.15 nadaljevanje
13.45 odmor
14.00 nadaljevanje
15.00 zaključek
sejna soba GZDBK
(2. nadstropje, Novi trg 11, Novo mesto)
Podjetja, ki se za uspešno delovanje na tujem ali domačem trgu odločijo, da bodo svoje produkte prodajala preko posrednikov, se zelo pogosto znajdejo pred mnogimi izzivi. Se tudi vi soočate z ovirami pri delu s posredniki?
- Ne veste, ali ste izbrali pravega posrednika. Z njim niste zadovoljni.
- Želite povečati prodajni rezultat z določenim posrednikom pa ne veste kako.
- Sodelovanje se pogosto omeji na cenovna pogajanja in konfrontacijo.
- Pogosto se znajdete v kotu in jim popuščate.
- Posrednik prodaja tudi proizvode vaših konkurentov.
- Posrednik vam blokira dostop do končnih kupcev in podobno.
Želite izboljšati prodajo preko posrednikov in dvigniti sodelovanje z njimi na višji nivo?
Udeležite se usposabljanja, ki vam bo dalo ključna znanja, preizkušene smernice, aktivnosti in nabor orodij za uspešno delo s posredniki.
Vljudno vabljeni.
Vsebina:
- opredelitev in izbira posrednika
- izgradnja in razvoj uspešnega odnosa s posrednikom:
- vloga in odgovornosti posrednika,
- kako posrednik zadovoljuje povpraševanje njegovih kupcev,
- kako zgraditi konkurenčno prednost pri posredniku in pri končnih kupcih,
- motivacija posrednika:
- veščine motiviranja za visoko raven zavzetosti in predanosti posrednika,
- kaj vpliva na motivacijo in kaj na demotivacijo,
- izvajanje skupnih aktivnosti:
- opredelitev načinov izvajanja skupnih aktivnosti s posrednikom,
- kako maksimirati rezultate skupnih aktivnosti,
- ovrednotenje delovanja posrednika in izdelava prodajnega načrta:
- način izvedbe srečanja za oceno sodelovanja,
- oblikovanje postopkov načrtovanja, izvajanja in spremljanja prodajnih aktivnosti,
- komercialni in finančni vidiki poslovanja s posredniki:
- ocena poslovanja posrednika,
- pomembni poslovni oz. finančni vidiki upravljanja posrednika (marža, obrat, posledice popustov ...),
- izdelava poslovnega načrta za posrednika:
- model dolgoročnega in kratkoročnega načrta za sodelovanje s posrednikom po vzoru dela s ključnimi kupci, planska struktura in ključne vsebine načrtovanja,
- individualni akcijski načrt.
Uspodabljanje je namenjeno vsem, ki so odgovorni za prodajne rezultate s posredniki, kot tudi tistim, ki na dnevni ravni sodelujejo s posredniki:
√ vodstvom podjetij
√ vodjem prodaje
√ operativnim prodajnikom
√ komercialistom (za tuje trge) in drugim.
Predavatelj:
Davor Fabčič, univ. dipl. ekonomist, Mercuri International d.o.o.
Mercuri International je strokovnjak za usposabljanje na področju prodaje. S strokovnim znanjem in prilagojenimi rešitvami zagotavljajo prodajno uspešnost organizacijam lokalno in globalno. Podjetjem in posameznikom omogočajo, da dosežejo prodajno odličnost.
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, pogostitev med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je
14. 6. 2024. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20240619 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatna pojasnila: Urška Rataj, 07 33 22 184, urska.rataj@gzdbk.si
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov