Izkoristite moč Facebooka, Instagrama in LinkedIna za rast vašega posla
20. 6. 2024
9.00 začetek
10.30 odmor
10.45 nadaljevanje
12.15 zaključek
4 pedagoške ure
VIRTUALNO
Kotizacija
Člani: 149 € + DDV
Ostali: 178 € + DDV
Pri prijavi več oseb iz enega podjetja je kotizacija na osebo: člani 75 € + DDV in ostali 105 € + DDV.
Vabljeni na izobraževanje, kjer bomo raziskali, kako lahko Meta (Facebook in Instagram) ter LinkedIn postaneta močna orodja za rast vašega posla. Izobraževanje je zasnovano tako, da boste pridobili praktično znanje in konkretne strategije, ki jih lahko takoj uporabite v svojem podjetju.
Cilji izobraževanja so:
- razumeti, kako Meta in LinkedIn lahko podpirata poslovne cilje,
- naučiti se ustvarjati privlačne vsebine in učinkovite oglasne kampanje,
- izboljšati prisotnost vašega podjetja na družbenih omrežjih in
- pridobiti praktične izkušnje in orodja za takojšnjo implementacijo.
Vsebina:
1. Uvod v Meta in LinkedIn za posel:
- predstavitev platform Meta (Facebook in Instagram) in LinkedIn,
- razumevanje ciljne publike na obeh platformah,
- osnove poslovnih profilov in njihovega vzdrževanja.
2. Strategije za Meta:
- ustvarjanje učinkovitih poslovnih strani,
- razvoj vsebinske strategije,
- upravljanje oglaševalskih kampanj (Facebook Ads),
- analiza uspešnosti in prilagajanje strategij.
3. Strategije za LinkedIn:
- optimizacija osebnih in podjetniških profilov,
- razvoj omrežja in grajenje profesionalnih povezav,
- ustvarjanje in deljenje vsebin, ki pritegnejo,
- uporaba LinkedIn Ads za doseganje poslovnih ciljev.
4. Praktične vaje in primeri dobre prakse:
- praktično delo: ustvarjanje objav in oglasov,
- analiza primerov uspešnih kampanj,
- Q&A in individualno svetovanje.
Izobraževanje je namenjeno:
√ direktorjem in vodjem,
√ sodelavcem v marketingu in prodaji,
√ administratorjem in
√ vsem, ki jih omenjena vsebina zanima.
Predavatelj:
Rok Makovec
Rok Makovec je soustanovitelj in direktor spletne marketinške agencije IT Melona. Je strokovnjak na področju digitalnega marketinga, z ekipo je v preteklih letih pomagal že številnim podjetjem pri pridobivanju novih poslov in povečevanju prodaje. Sodeluje kot organizator marektinške konference Digitalni Laboratorij. Ukvarja se z marketinškimi aktivnostmi in prodajo po celotni Evropi (projekt OI Concept, NLP Sweden, KinG Kong Corporation Pty Ltd).
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je
18. 6. 2024. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20240620 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatna pojasnila: Urška Rataj, 07 33 22 184, urska.rataj@gzdbk.si
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov