Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Komunikacija drugače kot telefonski klic

Brezplačna e-delavnica

1. - 2. 10. 2024

16.00 začetek
21.00 zaključek

Udeležba na dogodku je brezplačna, a je obvezna predhodna prijava. 

Prijavo uredite pri SIQ.
 

Izobraževanje organizira in izvaja SIQ.


   

 


Poslovni in nenazadnje tudi osebni komunikacijski svet je v času pandemije covid močno presegel komunikacijo »preko telefona« ali elektronske pošte. »Dobimo se na Zoom-u ali Teams-ih« je postalo praktično vsakdanje, sestankovanje v živo poteka praktično le, če je nujno, razdalja posledično ni več ovira.

Bistveno se je spremenilo tudi medsebojno sodelovanje pri urejanju in pripravi raznoraznih dokumentov, pa naj si gre za dopise, delo s tabelami ali pripravi prezentacij. Oblačne storitve so postale nuja, ampak nuja, ki prinaša res veliko dodano vrednost, saj kar naenkrat odpadejo odvečna elektronska sporočila, v kateri se izgubljajo zelo različne verzije dokumentov, prav tako pa tudi elektronski predal ni več obremenjen zaradi velika števila priponk.

Namen delavnice je postati suveren v digitalni komunikaciji preko Zoom-a ali Teamsov, aktivno sodelovati na srečanjih tudi kot predstavitelj (deljenje zaslona), znati nadzirati srečanje, kjer ste organizator, spoznati oblačne storitve in možnosti nalaganja podatkov v oblak ter posledično deljenje v skupno rabo in hkratno delo na dokumentih, nadziranje in upravljanja dostopa do skupne rabe dokumentov.

Vljudno vabljeni!

Vsebina

(Video)komunikacija:

  • možnosti kreiranja in udeležbe na srečanjih v okolju Zoom (brezplačna verzija) in Teams (uporaba šolske ali službene licence),
  • administracija srečanj (organizatorji) z namenom moderiranja in nadzora nad udeleženci (čakalnica, kdo lahko deli svoj zaslon, nadzor nad kamerami in mikrofoni…),
  • kreiranje sob za ločene sestanke,
  • deljenje zaslona (bolj podrobno predstavitev pripravljenih npr. v PowerPointu),
  • snemanje srečanj in nadzor nad posnetki.


Oblačne storitve:

  • uvod v oblačni storitvi Microsoft OneDrive in Google Drive,
  • nalaganje map in dokumentov,
  • dajanje map in dokumentov v skupno rabo in kasnejše upravljanje dostopa,
  • skupni dokumentni sistem v Microsoft okolju Teams (SharePoint) in nadzor nad mapami,
  • »komunikacija« znotraj dokumentov: komentarji v Word dokumentih,
  • varnost v oblaku (ali je oblak varnostna kopija?).


Delo bo potekalo v obliki spletnega izobraževanja in bo vključevalo dve aktivni delavnici na spletu.

Podrobnejši program >

PRIJAVE in KOTIZACIJA:

Udeležba na dogodku je brezplačna, a je obvezna predhodna prijava. 

Prijave in podrobnejša pojasnila o izobraževanju uredite pri:

SIQ LJUBLJANA, Mašera-Spasićeva ulica 10, SI-1000 Ljubljana, Slovenija, www.siq.si.

 

Dodatna pojasnila: Jernej Balantič, 01 56 09 716, jernej.balantic@siq.si.


Projekt sofinancirata Evropska unija in Ministrstvo za digitalno preobrazbo.

Eva Pintarič je po izobrazbi univ. dipl. kemije. Delovne izkušnje si je nabirala najprej kot analitik v kemičnem laboratoriju, nato kot vodja biokemičnega laboratorija, najdlje pa kot strokovna delavka na področju varnega in zdravega dela ter varstva pred požarom. Je zunanja sodelavka pri SIQ, deluje kot vodilna presojevalka za sisteme vodenja kakovosti, ravnanja z okoljem in vodenja varnosti in zdravja pri delu. Med drugim pa že od leta 2014 aktivno sodeluje kot predavateljica v programu Čili za delo na Kliničnem inštitutu za medicino dela, prometa in športa.