Uporaba »krofa« planetarnih meja in družbenih temeljev za definiranje trajnostnih ciljev podjetij
4. 12. 2024
9.00 začetek
11.15 zaključek
3 pedagoške ure
VIRTUALNO
Kotizacija
Člani: 53 € + DDV
Ostali: 75 € + DDV
Pri prijavi več oseb iz enega podjetja je kotizacija na osebo: člani 37 € + DDV in ostali 53 € + DDV.
ePRIJAVA
Tekom delavnice bodo udeleženci definirali trajnostne cilje za svoja podjetja s pomočjo uporabe »krofa«.
»Krof« je močan in relevanten koncept, ki vizualizira dimenzije trajnostnosti ter na enostaven način prikazuje njihovo medsebojno povezanost. Predstavlja osnovni koncept ekonomije krofa, ki deluje kot kompas za človeško blaginjo v 21. stoletju. Njegov cilj je zadovoljiti potrebe vseh ljudi znotraj zmožnosti našega planeta.
Krof se sestavlja iz dveh koncentričnih obročev: družbenih temeljev, ki zagotavljajo, da nihče ne ostane brez osnovnih življenjskih potrebščin, in ekološke zgornje meje, ki zagotavlja, da človeštvo ne preseže planetarnih meja. Med tema dvema mejama se razprostira prostor v obliki krofa, ki omogoča ekološko varnost in socialno pravičnost – prostor, v katerem lahko človeštvo uspeva.
Orodje Krof za podjetja se osredotoča na temeljno organizacijsko zasnovo, ki opredeljuje vpliv podjetja na družbo in okolje: njegov namen, mreže, upravljanje, lastništvo in finance.
To orodje je primerno za vsa podjetja, ki želijo preučiti svoje delovanje z vidika trajnostnosti in oblikovati bolj odgovorno poslovno prakso.
Vljudno vabljeni.
Vsebina:
- Kaj je Krof?
- Krof kot orodje za podjetja: navdih in kompas.
- Povezava med globoko organizacijsko zasnovo in trajnostno usmerjenim poslovanjem.
- Delavnica: Uporaba »krofa« s strani udeležencev z namenom definiranja trajnostnih ciljev podjetij.
- Primeri iz prakse.
»Krof« je močan in relevanten koncept, ki vizualizira dimenzije trajnostnosti ter na enostaven način prikazuje njihovo medsebojno povezanost.
Zamisel o »krofu« je leta 2012 razvila in objavila v poročilu Oxfam angleška ekonomistka Kate Raworth, ki je študirala na Univerzi v Oxfordu in tam trenutno dela na Inštitutu za okoljske spremembe. Njena knjiga Doughnut Economics: Seven Ways to Think Like a 21st-Century Economist iz leta 2017 je mednarodna uspešnica, ki je izšla v več kot 20 jezikih.
Namen seminarja je predstaviti, kako lahko "krof" služi kot kompas za usmerjanje podjetij v smeri ekološko varnega in socialno pravičnega delovanja.
Predavateljica:
Valeria Radosavljević
Direktorica podjetja Ecolibrium, ki ponuja svetovanje s področja krožnosti in trajnostnosti. Izkušena predavateljica in vodja delavnic, med drugim za OZS, MPIKov AS in KOCles. Sodeluje s številnimi podjetji in organizacijami v Sloveniji in tujini.
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je
2. 12. 2024. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20241204+ matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatna pojasnila: Urška Rataj, 07 33 22 184, urska.rataj@gzdbk.si
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov