Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Ustvarjanje prihrankov v nabavi s Kraljičevo matriko in vodenje projektov sprememb z orodjem A3

26. 11. 2024

10.00 začetek
11.00 zaključek

VIRTUALNO

Udeležba je brezplačna.

Pri pri zasedbi razpoložljivih mest imajo prednost člani GZDBK.

ePRIJAVA

Vabljeni na poglobljeni predavanji:
9. 12. 2024, Kako ustvarjati prihranke v nabavi s pomočjo Kraljičeve matrike?
13. 12. 2024, Vodenje projektov sprememb v podjetju z orodjem A3





Predstavili vam bomo prednosti dveh orodij, ki vam lahko pomagata izboljšati poslovne procese in povečati prihranke: Kraljičeve matrike in A3. Na webinarju boste spoznali ključne vsebine in koristi obeh orodij ter imeli priložnost zastaviti vprašanja in se pogovoriti s predavateljem.


Vljudno vabljeni. 


 

Vsebina

Kako ustvarjati prihranke v nabavi s pomočjo Kraljičeve matrike?

Uporaba Kraljičeve matrike je namenjena nabavnikom, katerih naloge vključujejo iskanje in izbiro dobaviteljev, cenovna pogajanja, usklajevanje potreb z drugimi oddelki v podjetju ter odgovornost za obvladovanje stroškov in prihrankov. Razložili bomo štiri osnovne tipe dobaviteljev in pripadajoče nabavne strategije. Na kratko bomo predstavili, katere taktike in pristope lahko nabavnik uporabi pri vsakem tipu dobavitelja, da kar najbolj zmanjša skupne stroške lastništva (TCO) posameznega materiala ali blaga, oziroma skozi izbiro dobaviteljev ustvari čim večjo dodano vrednost za podjetje.

Vodenje projektov sprememb v podjetju z orodjem A3

Orodje A3 je namenjeno vodjem na vseh ravneh, katerih naloge vključujejo uvajanje sprememb, bodisi pri izboljševanju poslovnih procesov, uvajanju novih procesov, dvigovanju kakovosti, CAPEX investicijah ali izboljševanju zadovoljstva zaposlenih. Pregledali bomo, kako lahko z orodjem A3 učinkovito vodimo in zaključujemo projekte. To orodje, ki ga je razvila Toyota in ga še danes uspešno uporablja, temelji na pristopu, kjer se projekti izvajajo v dialogu med vodjo in njegovim nadrejenim. A3 predstavlja največjo velikost lista papirja, na katerem mora biti zajet povzetek celotnega projekta – od analize trenutnega stanja, načrtovanja in terminskega plana do končne rešitve.

 

Izobraževanje je namenjeno:

√ nabavnikom, ki iščejo in izbirajo dobavitelje,
√ osebam, ki se ukvarjajo s cenovnimi pogajanji in obvladovanjem stroškov,
√ vodjem, ki uvajajo spremembe v poslovnih procesih,
√ odgovornim za CAPEX investicije in izboljšanje zadovoljstva zaposlenih,
√ vsem, ki jih omenjena vsebina zanima.

Predavatelj: 
Anže Šinkovec

Anže Šinkovec je svetovalec podjetij in predavatelj na področju prodaje in nabave. S pogajanji se je začel ukvarjati že med študijem, ko je pridobil poglobljeno teoretsko podlago. Ima tudi praktične izkušnje, saj je pred pričetkom svetovalne kariere 13 let deloval v večjem proizvodnem podjetju, kjer je zasedal vodstvene in direktorske položaje ter se redno srečeval z zahtevnimi izzivi s področja nabave in prodaje. Od leta 2014 je tudi član strokovnega sveta Združenja nabavnikov Slovenije.

Prijave:

Udeležba je brezplačna, a je potrebna predhodna ePRIJAVA.

Pri zasedbi razpoložljivih mest imajo prednost člani GZDBK.

Dodatna pojasnila: Urška Rataj, 07 33 22 184, urska.rataj@gzdbk.si