Vodenje projektov sprememb v podjetju z orodjem A3
13. 12. 2024
9.00 začetek
10.30 odmor
10.45 nadaljevanje
11.30 zaključek
3 pedagoške ure
sejna soba GZDBK
(2. nadstropje, Novi trg 11, Novo mesto)
Kotizacija
Člani: 155 € + DDV
Ostali: 185 € + DDV
Pri prijavi več oseb iz enega podjetja je kotizacija na osebo: člani 108 € + DDV in ostali 130 € + DDV.
ePRIJAVA
Na izobraževanju bomo raziskali, kako lahko z orodjem A3 uspešno vodimo in zaključujemo projekte. Orodje A3 uvaja pristop, ki temelji na dialogu med vodjo in njegovim nadrejenim pri izvajanju projektov. A3 predstavlja največjo velikost lista, na katerem mora biti zajet povzetek celotnega procesa – od analize trenutnega stanja, načrtovanja in terminskega plana do končne rešitve.
Vljudno vabljeni.
Vsebina:
- Delegiranje delovnih nalog po hierarhiji navzdol, s čimer razbremenimo vodje in potencialnim naslednikom omogočimo profesionalni razvoj.
- Strukturiran pristop z uporabo metodologije Demingovega PDCA cikla.
- Spremljanje in nadzor projekta med izvajanjem.
Način izvedbe:
- 3 pedagoške ure: predavanje v živo in oblikovanje primerov za vajo. Teoretični del, ki bo udeležence seznanil z osnovnimi koncepti in strokovno podlago glede uporabe orodja A3.
- Dodatna tri individualna spletna srečanja (vsako približno 15 minut) bodo omogočila, da predavatelj udeležence usmeri pri reševanju njihovih praktičnih primerov. Udeleženci bodo lahko uporabili pridobljeno znanje na praktičnih, lahko tudi konkretnih primerih iz svojega podjetja.
Izobraževanje je namenjeno vodjem na vseh ravneh, katerih delovne naloge vključujejo uvajanje sprememb, kot so izboljšave poslovnih procesov, novi procesi, dvigovanje kakovosti, CAPEX investicije in izboljšanje zadovoljstva zaposlenih.
Predavatelj:
Anže Šinkovec
Anže Šinkovec je svetovalec podjetij in predavatelj na področju prodaje in nabave. S pogajanji se je začel ukvarjati že med študijem, ko je pridobil poglobljeno teoretsko podlago. Ima tudi praktične izkušnje, saj je pred pričetkom svetovalne kariere 13 let deloval v večjem proizvodnem podjetju, kjer je zasedal vodstvene in direktorske položaje ter se redno srečeval z zahtevnimi izzivi s področja nabave in prodaje. Od leta 2014 je tudi član strokovnega sveta Združenja nabavnikov Slovenije.
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na seminarju, gradivo, pogostitev med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je
10. 12. 2024. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20241213 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatna pojasnila: Urška Rataj, 07 33 22 18, urska.rataj@gzdbk.si
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov