Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Načrtovanje prodaje

29. 11. 2024

8.30 začetek
10.00 odmor
10.15 nadaljevanje
11.45 odmor
12.15 nadaljevanje
13.45 odmor
14.00 nadaljevanje
15.00 zaključek

sejna soba GZDBK
(2. nadstropje, Novi trg 11, Novo mesto)

Kotizacija

Člani: 416 € + DDV
Ostali: 490 € + DDV


ePRIJAVA




Uspeh podjetja na trgu ne temelji zgolj na kakovostnih produktih ali rešitvah, temveč predvsem na tem, ali jih kupci dejansko kupujejo, in na sposobnosti podjetja ter prodajnikov, da jih učinkovito prodajo. Proces načrtovanja prodaje je zato ključni predpogoj za doseganje želenih prodajnih rezultatov.

Na izobraževanju bomo temeljito obravnavali upravljanje baze obstoječih in potencialnih kupcev v skladu s poslovnimi cilji in strategijami podjetja. Poseben poudarek bomo namenili dolgoročnemu, kratkoročnemu in operativnemu načrtovanju prodaje na ravni rezultatov, kupcev, prodajnih aktivnosti in kompetenc.

Vabljeni, da se nam pridružite.

 

Vsebina:

  • Splet strank - prodajna platforma kot temelj prodajnega načrtovanja.
  • Upravljanje obstoječih kupcev - segmentacija strank in določitev kriterijev za Atraktivnost in kakovost poslovnega odnosa.
  • Kriteriji za izbor in odločitve za "napad" na nove potencialne kupce.
  • Koncept RPAK – povezava med rezultati, portfeljem kupcev, aktivnostmi in kompetentnostjo.
  • Proces načrtovanja prodaje in osebni načrt prodajnika.
  • Urjenje s pomočjo računalniške simulacije Razvoj d.o.o.
  • Prenos spoznanj v konkretno situacijo udeležencev.


V ceno izobraževanja je vključeno
:

  • enodnevna delavnica v živo s konzultantom,
  • interaktivno digitalno učno pot (trajanje licence za uporabo je 6 mesecev) in
  • tiskano gradivo. 



Izobraževanje je namenjeno:
√ prodajnikom,
√ komercialistom,
√ tržnikom,
√ prodajnim inženirjem in
√ vsem, ki vršijo prodajo in so odgovorni za uresničitev zastavljenih prodajnih ciljev.

Predavatelj: 
Davor Fabčič, univ. dipl. ekonomist, Mercuri International d.o.o. 

Mercuri International je strokovnjak za usposabljanje na področju prodaje. S strokovnim znanjem in prilagojenimi rešitvami zagotavljajo prodajno uspešnost organizacijam lokalno in globalno. Podjetjem in posameznikom omogočajo, da dosežejo prodajno odličnost.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, interaktivno digitalno učno pot (trajanje licence za uporabo je 6 mesecev), pogostitev med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je
26. 11. 2024. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20241129 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: Urška Rataj, 07 33 22 184, urska.rataj@gzdbk.si