Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Kako zastaviti e-mail marketing za podjetje

4. 2. 2025

9.00 začetek
10.45 odmor
11.15 nadaljevanje
13.00 zaključek

VIRTUALNO

Kotizacija

Člani: 195 € + DDV
Ostali: 234 € + DDV

Pri prijavi več oseb iz enega podjetja je kotizacija na osebo: člani 121 € + DDV in ostali 195 € + DDV.


ePRIJAVA

 

E-mail marketing prepogosto vključuje zgolj pošiljanje mesečnega »newsletterja«, s čimer izgubljamo priložnosti za prihodke – tako pri obstoječih naročnikih kot pri tistih, ki še niso delili svojega e-mail naslova z nami.

Na tem predavanju bomo s praktičnimi primeri raziskali, kako lahko konstantno pridobivamo nove kontakte, osvežujemo bazo e-mail naslovov in zagotavljamo stalen pritok potencialnih kupcev.

Delili bomo nasvete o tem, kaj pošiljati tudi v trenutkih, ko se zdi, da nimamo vsebine, ter kako oblikovati e-maile, ki pritegnejo pozornost.

Razpravljali bomo tudi o strategijah za preprečevanje, da bi e-sporočila pristala v spam-u ali vsiljeni pošti, ter o najboljših praksah za povečanje dostavljivosti.

Vljudno vabljeni!

 

Vsebina:

  • Kako pridobivati naročnike na e-mail marketing.
  • Kako vzdrževati bazo e-mail marketinga.
  • Pravila in zakonodaja, relevantna za e-mail marketing.
  • Katere programe naj uporabljamo za e-mail marketing.
  • Kako pogosto in koliko e-mail sporočil pošiljati.
  • Kako oblikovati zadevo, da stranke odprejo e-mail sporočilo.
  • Kako se izogniti SPAM folderjem.
  • Katera sporočila najbolje delujejo v e-mail marketingu.
  • Kako uporabljati Chat GPT za pripravo e-mail sporočil.

Izobraževnje je namenjeno marketing menedžerjem in vsem, ki so znotraj podjetja zadolženi za to, da preko e-mail marketinga privabijo nove kupce.

Predavatelj: 
Peter Mesarec



Peter Mesarec je direktor podjetja Seos.si z več kot 20 leti izkušenj v marketingu in poslovanju podjetij s spletno prodajo. Njegova zavezanost sega onkraj predavanj; aktivno deluje pri integraciji ChatGPT v poslovne procese podjetij, izobražuje zaposlene o optimizaciji delovnih procesov z umetno inteligenco ter poudarja, kako lahko tehnologija pohitri in izboljša delo v različnih industrijah. Je tudi direktor Zavoda Za in proti ter nekdanji debater, kjer je pridobil veščine dobrega nastopanja, jasnega podajanja znanja in kritičnega razmišljanja, kar pripomore k kakovostni predstavitvi in učinkovitemu prenašanju znanja naprej. Predavanja na različne teme izvaja že več kot 20 let, in sicer v več kot 10 državah, med drugim v ZDA, na Nizozemskem, v Švici, na Kitajskem, v Maleziji in Avstraliji. Samo na temo ChatGPT je v zadnjih dveh letih izvedel več kot 250 predavanj.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je
30. 1. 2025. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20250204+ matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: Ana Gorenc Turna, 07 33 22 184, ana.gorenc-turna@gzdbk.si, mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si