Posvet za delodajalce
posvet
Program
13.00 Začetek
15.00 Zaključek
Trajanje: 2 uri
Kotizacija
Dogodek organiziramo samo za člane GZDBK in DKD DBK. Udeležba je brezplačna.
Posvet organizira Sekcija za ravnanje s človeškimi viri v sodelovanju z Zavodom za zaposlovanje, Območno službo Novo mesto in Društvom za kadrovsko dejavnost Dolenjske in Bele krajine.
Kdaj: petek, 15. april 2011, ob 13.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)
Namen in cilj posveta:
Organizacijo posvetov z delodajalci predvideva tudi Komunikacijska strategija ob uvedbi novega ZUTD, ki je bila kolegiju Zavoda predstavljena 26. oktobra 2010 in je bila tedaj tudi potrjena. S takim načinom sodelovanja z delodajalci želi Zavod za zaposlovanje čim bolj poenotiti dosedanje različne oblike oz. prakse obveščanja delodajalcev po OS ter tako čim bolje izrabiti razpoložljive kadrovske vire, saj bo v letu 2011 delo z delodajalci še bolj intenzivno. Tako kot v vseh prejšnjih sklopih posvetov bodo strokovni delavci Zavoda v zgoščeni obliki podali aktualne informacije z različnih področij dela Zavoda.
Vljudno vabljeni!
Vsebina
- Kratka predstavitev aktualnih razmer na lokalnem trgu dela.
- Predstavitev novega ZUTD.
- Predstavitev novosti na podorčju sodelovanja z delodajalci.
- Predstavitev elektronskih storitev za delodajalce + novi SKP.
- Predstavitev aktualnih ukrepov aktivne politike zaposlovanja za delodajalce.
Po končanem posvetu (ob 15. uri) bo v istih prostorih zbor članov DKD DBK.
Kotizacija:
Brezplačen posvet zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Dogodek organiziramo samo za člane GZDBK in DKD DBK. Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 11. 4. 2011.
Dodatne informacije: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov