Tečaj za notranje presojevalce sistema vodenja kakovosti ISO 9001:2015 v socialnovarstvenih organizacijah
8.–9. 4. 2025
9.00 začetek
15.00 zaključek
Prijavo udeležbe in plačilo kotizacije uredite pri SIQ.
GZDBK člani, ki so imetniki SIQ certifikata 15 % popust na kotizacijo,
GZDBK člani, ki niso imetniki SIQ certifikata 5 % popust na kotizacijo.
Popusti, odobreni s strani SIQ, se med seboj ne seštevajo.
POZOR: Ob urejanju prijave je pri SIQ potrebno izrecno zahtevati popust za člane GZDBK, da se ga upošteva pri izstavitvi računa!
Notranje presoje so eno od orodij, s katerim sistematično vzpostavljamo sistem vodenja kakovosti ter nadzorujemo in izboljšujemo njegovo učinkovitost in uspešnost.
Ugotovitve presoje omogočajo objektivno oceno o tem, v kolikšni meri izpolnjujemo zahteve standarda ISO 9001, kako izvajamo dogovorjeno, kako učinkovito uresničujemo cilje, odpravljamo odstopanja in probleme ter se odzivamo na priložnosti za izboljšave. Takšno vsebino in rezultate presoj pa lahko zagotavljajo le kompetentni presojevalci, ki s svojim znanjem, sposobnostmi in vedenjem dokazujejo predanost kakovosti in poslovni uspešnosti.
Zakon o začasnih ukrepih za izboljšanje kadrovskih in delovnih pogojev ter zmogljivosti pri izvajalcih socialnovarstvenih storitev ter programov in dolgotrajne oskrbe (ZZUKDPSS) v 3. poglavju določa ključne ukrepe za izboljšanje kadrovskih in delovnih pogojev ter povečanje zmogljivosti pri izvajalcih socialnovarstvenih storitev in dolgotrajne oskrbe.
Ukrep, ki se navezuje na »Izobraževanje in usposabljanje«, podpira programe za dodatno izobraževanje in usposabljanje zaposlenih z namenom izboljšanja kompetenc in kakovosti storitev.
Vljudno vabljeni!
VSEBINA
- Sistem vodenja kakovosti – ključni elementi,
- zahteve standarda ISO 9001:2015 s poudarkom na uporabi v organizacijah, ki delujejo na področju socialnega varstva
- notranja presoja – teorija in priprava na praktične vaje (definicija, namen, planiranje, priprava, izvedba, poročanje),
- notranja presoja – praktične vaje (študija primera, zapis ugotovitev – neskladnosti in priporočila),
- pisni preizkus znanja.
Udeležbo priporočamo:
- Vodstvu in zaposlenim v socialnovarstvenih organizacijah, odgovornim za kakovost,
- notranjim presojevalcem in kandidatom za notranje presojevalce sistema vodenja kakovosti,
- strokovnim sodelavcem, ki sodelujejo pri pripravi in izvajanju notranjih presoj,
- osebam, odgovornim za razvoj in vzdrževanje sistema vodenja kakovosti v socialnovarstvenih organizacijah,
- svetovalcem in drugim strokovnjakom s področja kakovosti v socialnovarstvenem sektorju.
Zakon o začasnih ukrepih za izboljšanje kadrovskih in delovnih pogojev ter zmogljivosti pri izvajalcih socialnovarstvenih storitev in dolgotrajne oskrbe (ZZUKDPSS) se nanaša na izvajalce, ki delujejo na področju socialnega varstva in dolgotrajne oskrbe.
- Domovi za starejše občane: ustanove, ki zagotavljajo nastanitev, oskrbo in zdravstveno nego starejšim osebam.
- Centri za socialno delo: javne ustanove, ki izvajajo storitve socialnega varstva ter nudijo svetovanje in podporo posameznikom ter družinam v stiski.
- Varstveno-delovni centri: organizacije, ki nudijo varstvo, nastanitev in zaposlitev odraslim osebam z motnjami v duševnem razvoju.
- Centri za usposabljanje, delo in varstvo: organizacije, ki nudijo varstvo, usposabljanje, nastanitev in zaposlitev otrokom, mladostnikom in odraslim ljudem z motnjami v duševnem razvoju
- Dnevni centri za starejše: centri, ki nudijo dnevne aktivnosti, socialno vključevanje in podporo starejšim osebam.
- Organizacije za pomoč na domu: ponudniki storitev, ki zagotavljajo pomoč pri vsakodnevnih opravilih, zdravstveno nego in podporo na domu za starejše in invalide.
- Organizacije, ki izvajajo osebno asistenco: nudijo pomoč pri vseh opravilih in aktivnostih, ki jih invalidne osebe ne zmorejo opravljati samostojno.
- Hospici: ustanove, ki zagotavljajo paliativno oskrbo in podporo neozdravljivo bolnim osebam ter njihovim družinam.
- Rehabilitacijski centri: ustanove, ki nudijo rehabilitacijske storitve za osebe po poškodbah ali z boleznimi, ki zahtevajo dolgotrajno oskrbo.
- Zavetišča za brezdomce: ustanove, ki zagotavljajo začasno nastanitev in podporo brezdomnim osebam.
- Organizacije, ki izvajajo druge socialnovarstvene programe, kot so stanovanjske skupine, psihosocialna pomoč, socialno vključevanje, materinski domovi
Prednosti udeležbe na tečaju:
- Tečaj poteka v živo v eni izmed SIQ predavalnic.
- Spoznate načela vodenja kakovosti in vse, kar morate vedeti o notranji presoji (definicija, namen, planiranje, priprava, izvedba, poročanje).
- Z osvojenimi kompetencami konstruktivno pristopate k izvajanju notranjih presoj in znate prepoznavati priložnosti za izboljšave na področju socialnega varstva.
- Ob praktični simulaciji študije primera notranje presoje se usposobite za učinkovito izvajanje notranjih presoj zavodov socialnovarstvenih storitev ter programov in dolgotrajne oskrbe.
- Na podlagi uspešno opravljenega pisnega preizkusa znanja pridobite potrdilo SIQ o uspešno opravljenem tečaju in postanete kompetenten notranji presojevalec.
Predavateljica
Dr. Irena Ceglar
Dr. Irena Ceglar je diplomirana delovna terapevtka, specialistka socialnega dela in doktorica znanosti s področja sociologije. Več kot 20 let je delovala na vodstvenih mestih v socialnem varstvu, izkušnje je pridobivala kot direktorica večjih javnih socialnovarstvenih zavodov CUDV Dobrna in CUDV Radovljica. Je članica izpitnih komisij za strokovne izpite v socialnem varstvu, verifikatorica socialnovarstvenih programov, članica komisij za priznanje predhodno pridobljenih znanj in spretnosti dolgotrajne oskrbe ter članica izpitnih komisij za NPK bolničar/ka negovalec/ka v zdravstvenem in socialnem varstvu ter dolgotrajni oskrbi. Je coachinja z individualno akreditacijo ACC pri ICF in NLP trenerka. Je habilitirana višja predavateljica za področje menedžmenta in habilitirana predavateljica za področje delovne terapije v visokošolskem izobraževanju ter presojevalka za sisteme vodenja kakovosti ISO 9001 in sisteme ravnanja z okoljem ISO 14001.
PRIJAVE in KOTIZACIJA:
Kotizacija vključuje pripravo in izvedbo izobraževanja, gradivo, potrdilo o udeležbi.
Prijave, plačilo kotizacije in podrobnejša pojasnila o izobraževanju uredite pri:
SIQ LJUBLJANA, Mašera-Spasićeva ulica 10, SI-1000 Ljubljana, Slovenija
Tanja Benček, 01 56 09 894, tanja.bencek@siq.si.
POZOR: Ob urejanju prijave je pri SIQ potrebno izrecno zahtevati popust za člane GZDBK, da se ga upošteva pri izstavitvi računa!
Dodatna pojasnila: Ana Gorenc Turna, 07 33 22 184, ana.gorenc-turna@gzdbk.si, mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si.
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov