Digitalizacija kadrovske službe: zakonito, varno in celovito
17. 11. 2025
9.00 začetek
VIRTUALNO
Kotizacija
Udeležba je brezplačna, a je obvezna predhodna ePRIJAVA.
V sodelovanju s podjetjem Mikrografija, d. o. o., vas vabimo na brezplačen dogodek.
Digitalizacija kadrovskih procesov ni več vprašanje prihodnosti – je realnost, ki zahteva premišljene odločitve in zakonsko skladne rešitve.
Na dogodku vam bodo strokovnjaki na področju kadrovske pravne varnosti, poslovnih rešitev in na področju digitalizacije kadrovskih procesov predstavili odgovore na ključna vprašanja o pomenu digitalne hrambe in varnega digitalnega arhiva. Seznanili se boste z zakonskimi obveznostmi, ki veljajo za hrambo kadrovskih dokumentov, trajno hrambo in klasifikacijski načrt ter njun pomen. Izvedeli boste, katere strokovne rešitve in zakoni nas pri tem podpirajo ter kako zagotoviti varnost, sledljivost in preglednost digitalnih dokumentov.
Predavanje bo osvetlilo najpogostejše izzive digitalizacije in ponudilo praktične napotke za zakonito, varno in učinkovito upravljanje kadrovskih dokumentov – od zaposlitve do upokojitve.
Vljudno vabljeni!
Vsebina:
- Kaj pomeni digitalna hramba in kako zgraditi varen digitalni arhiv?
- Katere zakonske obveznosti veljajo za hrambo kadrovskih dokumentov?
- Kaj sta trajna hramba in klasifikacijski načrt – in zakaj sta pomembna
- Katere strokovne rešitve in zakoni nas pri tem podpirajo?
- Kako zagotoviti varnost, sledljivost in preglednost digitalnih dokumentov?
Dogodek je namenjen:
√ vsem, ki so v podjetjih vključeni v HR procese, ne le kadrovikom, poslovnim sekretarjem in administratorjem, ampak tudi tistim, ki tem procesom nudijo podporo.
Predavatelji:
Andreja Samec Koderman, Andreja Consulting d. o. o.
Andreja Samec Koderman je direktorica podjetja Andreja Consulting d. o. o., soustanoviteljica blagovne znamke Team Consulting in specialistka kadrovske pravne varnosti. Ima 25 let delovnih izkušenj na področju kadrovskega svetovanja, prenove kadrovskih procesov in izvedbe usposabljanj. Je avtorica več kot 40 strokovnih člankov in prispevkov. Izvaja specializirano kadrovsko forenziko z namenom identifikacije tveganj v kadrovskih dokumentih in procesih. Organizacijam pomaga v internih aktih vzpostaviti varne delovnopravne temelje in jih pripeljati do kadrovske pravne varnosti (prenos pravil v prakso). Je specializirana za pripravo in implementacijo kompleksnejših fleksibilnih sistemizacij delovnih mest, motivacijskih sistemov nagrajevanja in napredovanja, razvojev sistemov delovnega časa in obvladovanja tveganj pri pravici do odklopa, reševanja izzivov na področju mobinga in konfliktov, ter zasnove celovite kreativne in navdihujoče promocije zdravja na podlagi prepoznanih izzivov.
Nina Božjak Lipovšek, Mikrografija
Nina Božjak Lipovšek je IT svetovalka za poslovne rešitve in produktna vodja v podjetju Mikrografija. Ima več kot 15 let izkušenj z vodenjem in svetovanjem v IKT projektih, kar ji je omogočilo, da podjetjem pomaga odkrivati priložnosti optimizacije poslovanja in jih samozavestno pretvarjati v konkretne uspehe. Njene izkušnje obsegajo strateška svetovanja, optimizacijo poslovnih procesov, pripravo analiz, vodenje manjših projektov in oblikovanje vsebin, pri čemer išče najboljše poti za ustvarjanje dodane vrednosti. Zadnja leta se še posebej posveča digitalizaciji delovnih procesov in brezpapirnemu poslovanju. Njeno delo temelji na iskanju praktičnih, učinkovitih rešitev, ki podjetjem omogočajo hitrejši in lažji prehod v sodobno, digitalno poslovno okolje. Je usmerjena v celostne rešitve in sposobnost prepoznavanja ključnih potencialov prispevajo k uspešnemu razvoju projektov in doseganju merljivih poslovnih rezultatov.
Petra Vajda, Intera
Petra Vajda je v podjetju Intera svetovalka za digitalizacijo HRM in projektnega vodenja. Organizira poslovne dogodke, ki povezujejo vodje in strokovnjake pri iskanju idej, znanj in svežih pristopov za ustvarjanje navdihujočih, učinkovitih in človeku usmerjenih delovnih okolij.
Udeležba je brezplačna, a je obvezna predhodna ePRIJAVA.
Dodatna pojasnila: info@mikrografija.si, 080 51 15.
Na dogodek se lahko prijavite tukaj.
Prijavite se na dogodek
Prijava na dogodek
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov