Obveznosti delodajalca z novo direktiva (EU) 2023/970 o plačilni preglednosti
11. 2. 2026
9.00 začetek
11.00 zaključek
2,5 pedagoški uri
VIRTUALNO
Kotizacija
Člani: 139 € + DDV
Ostali: 199 € + DDV
Pri prijavi več oseb iz enega podjetja je kotizacija na osebo: člani 99 € + DDV in ostali 139 € + DDV.
ePRIJAVA
Zaposleni na istih delovnih mestih bodo upravičeni do enakega plačila za enako delo ali delo enake vrednosti. Kako pri delodajalcu utemeljiti morebitne razlike v plačah? Do 7. junija 2026 smo dolžni implementirati še eno izmed direktiv (EU), 2023/970, ki govori o enakem plačilu za enako delo ali delo enake vrednosti za moške in ženske s preglednostjo plačil in mehanizmi za izvrševanje.
Ker direktiva nalaga določene obveznosti tudi delodajalcem, je smiselno, da jih začnete upoštevat čimprej. Katere se te obveznosti in kako se lotiti teh izzivov v organizacijah, pa vam bomo podrobneje obrazložili v okviru spletnega izobraževanja.
Vljudno vabljeni.
Vsebina:
- namen in cilji direktive ter ključni razlogi za uvedbo;
- opredeljevanje enakega plačila za enako delo ali delo enake vrednosti;
- kaj vse se lahko označuje kot diskriminacija pri plačilu zaposlenih,
- ali imate vzpostavljeno pregledno plačilno politiko;
- ali imate izvedeno vrednotenje delovnih mest;
- imate jasno zastavljena merila za napredovanje, ki so nediskriminatorna glede na spol;
- obveznosti, ki jih boste delodajalci morali izpolnjevati do kandidatov za delovno mesto,
- pravice zaposlenih glede dostop do informacij glede plač ter postopki uveljavljanja teh pravic;
- kdo bo nadzoroval uresničevanje direktive in kakšne nadzore lahko pričakujemo;
- možna odstopanja ureditve v nacionalni zakonodaji - kaj lahko pričakujemo?
Izobraževanje je namenjeno:
√ udeležencem javnega in zasebnega sektorja,
√ kadrovnikom, kadrovskim strokovnjakom, HR menedžerjem,
√ vodjem organizacijskih enot,
√ direktorjem majhnih in srednje velikih podjetij,
√ samostojnim podjetnikom in
√ vsem zaposlenim, ki pri svojem delu opravljajo naloge s kadrovskega področja.
Predavateljica:
Andreja Samec Koderman
Andreja Samec Koderman je predavateljica, mentorica, svetovalka ter strokovnjakinja za kadrovsko področje in menedžment. Svetuje na področju kadrovskih procesov, delovnopravne zakonodaje (kadrovske evidence, personalne mape, delovni čas), kadrovskih sistemov (sistemizacij, kompetenčnih modelov, sistemov napredovanj in nagrajevanj) ter razvoja kadrov. Delodajalcem pomaga vzpostaviti učinkovito in zakonito kadrovsko področje. Je članica mednarodne organizacije ARTDO, ki povezuje strokovnjake šestih kontinentov s področja razvoja kadrov. Sodeluje na mednarodnih predavanjih in je prejemnica priznanja s strani World HRD. Izvaja sistematizacije, plačne modele, sisteme nagrajevanj in napredovanj, kadrovske presoje ter vzpostavlja kadrovsko pravno varnost v podjetjih.
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je
5. 2. 2026. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20260211 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatna pojasnila:
Ana Gorenc Turna, 07 33 22 184, ana.gorenc-turna@gzdbk.si,
mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si
Na dogodek se lahko prijavite tukaj.
Prijavite se na dogodek
Prijava na dogodek
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov
