Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Arhiviranje kadrovskih dokumentov in izzivi pri vzpostavitvi digitalnih personalnih map

31. 3. 2026

9.00 začetek
10.30 odmor
10.45 nadaljevanje
12.15 zaključek

4 pedagoške ure

VIRTUALNO

Kotizacija

Člani: 197 € + DDV
Ostali: 237 € + DDV

Pri prijavi več oseb iz enega podjetja je kotizacija na osebo: člani 139 € + DDV in ostali 197 € + DDV.

ePRIJAVA

 

Se tudi vi soočate z izzivom ureditve personalnih map? Se pogosto sprašujete katere dokumente ste dolžni hraniti trajno? Morda je tudi vam izziv, koliko časa hraniti posamezne dokumente, za katere rok hrambe ni zakonsko opredeljen. Vse to in še več boste izvedeli na delavnici o arhiviranju kadrovskih dokumentov.


Na spletnem izobraževanju bomo pojasnili zakonske podlage za hrambo kadrovskih dokumentov, katere dokumente in koliko časa jih mora delodajalec hraniti v personalni mapi, katere listine so trajne ter katerih dokumentov v skladu z GDPR in ZVOP-2 ne sme hraniti. Predstavili bomo tudi, kako zakonito vzpostaviti digitalni arhiv personalnih map, katere napake se pri tem najpogosteje pojavljajo ter predstavili praktične primere.

Vljudno vabljeni.

 

Vsebina:

  • Opredeliti zakonske podlage za roke hrambe kadrovskih dokumentov.
  • Dokumenti v postopku zaposlitve, ki jih je treba hraniti trajno.
  • Dokumentiranje in zagotavljanje dokazljivosti zakonitih postopkov zaposlitve.
  • Kreiranje dokumente za dokazovanje izvajanja delovnopravne zakonodaje.
  • Dokumenti za hrambo v personalni mapi in roki njihove hrambe.
  • Dokumenti, ki jih po GDPR in ZVOP-2 ne smemo kopirati in hraniti.
  • Rok hrambe dokumentov iz postopka zaposlitve in delovnega razmerja.
  • Kadrovski dokumenti v personalni mapi z zakonsko podlago ter podatki, za katere je potrebna privolitev sodelavca.
  • Trajne listine v personalni mapi in listine za uničenje.
  • Razmislek o vzpostavitvi digitalnega arhiva.
  • Zakonita vzpostavitev digitalnega arhiva personalnih map s trajno veljavnostjo.
  • Najpogostejše napake digitalne pretvorbe arhiva personalnih map.
  • Pogoji enakovrednosti digitaliziranih dokumentov originalu v personalni mapi.
  • Digitalno podpisovanje in povezana tveganja.
  • Praktični primeri in vprašanja.

Izobraževanje je namenjeno:

√ kadrovnikom, kadrovskim strokovnjakom, HR menedžerjem, 
√ poslovnim sekretarjem,
√ direktorjem manjših podjetij in
√ vsem zaposlenim, ki se ukvarjajo z delovnopravnimi postopki in dokumenti.

Predavateljica: 
Andreja Samec Koderman

Andreja Samec Koderman je predavateljica, mentorica, svetovalka ter strokovnjakinja za kadrovsko področje in menedžment. Svetuje na področju kadrovskih procesov, delovnopravne zakonodaje (kadrovske evidence, personalne mape, delovni čas), kadrovskih sistemov (sistemizacij, kompetenčnih modelov, sistemov napredovanj in nagrajevanj) ter razvoja kadrov. Delodajalcem pomaga vzpostaviti učinkovito in zakonito kadrovsko področje. Je članica mednarodne organizacije ARTDO, ki povezuje strokovnjake šestih kontinentov s področja razvoja kadrov. Sodeluje na mednarodnih predavanjih in je prejemnica priznanja s strani World HRD. Izvaja sistematizacije, plačne modele, sisteme nagrajevanj in napredovanj, kadrovske presoje ter vzpostavlja kadrovsko pravno varnost v podjetjih. 

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je
25. 3. 2026. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20260331 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: 
Ana Gorenc Turna, 07 33 22 184, ana.gorenc-turna@gzdbk.si
mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si

Na dogodek se lahko prijavite tukaj.

Natisni Na seznam dogodkov »