Šola pogajanja (1/5)
Program
12.00 Začetek
13.30 Odmor
13.50 Nadaljevanje
15.20 Zaključek
Trajanje: 20 pedagoških ur
Kotizacija
Člani: 450 € + DDV
Ostali: 550 € + DDV
Kdaj: pet zaporednih ponedeljkov (7., 14., 21. in 28. november ter 5. december 2011), ob 12.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)
Namen in cilj šole:
Naučili se boste, kako se pogajati, da boste dosegli tisto, kar želite in ob tem ohranili dober odnos z drugo stranjo.
Ne spreglejte: video Rudija Tavčarja o tem, kaj vse vas čaka v šoli pogajanja na GZDBK >
Vljudno vabljeni!
Vsebina
- Namen pogajanj.
- Razumevanje lastne osebnosti pri pogajanjih.
- Razumevanje stranke pri pogajanjih ko pride do konflikta.
- Informacije pred začetkom pogajanj.
- Osnovna načela pogajanj.
- Pogajalski okviri in pogajalska moč.
- Zavestno poslušanje, raziskovanje in razumevanje pogajalskih partnerjev.
- Pogajalske strategije in načini obnašanja v konfliktnih situacijah.
- Pogajalske taktike.
- Etika in poštenost v pogajanjih.
- Iskanje poti iz slepe ulice.
- Zaključevanje pogajanj.
Šolo pogajanja bomo izvedli v 5 poldnevnih modulih. Med vsakim modulom je en teden časa. Udeleženci dobijo "domačo nalogo", o kateri morajo naslednjič poročati. "Domača naloga" ne pomeni, da morajo udeleženci karkoli pisati ali delati vaje. To pomeni, da bodo morali v vmesnem času določena znanja, ki so jih pridobili, tudi uporabiti. Ob tem bodo morali opazovati sebe tudi v luči pridobljenih spoznanj o lastnem obnašanju.
Udeleženci prejmejo tudi priročnik Psihologija pogajanj.
Ciljna skupina
Šola pogajanja ni primerna za nekoga, ki bi želel manipulirati s sodelavci ali goljufati stranke. Primeren je za vsakega, ki želi poštene in dolgoročno uspešne poslovne pa tudi osebne odnose s svojimi kupci, dobavitelji podrejenimi in sodelavci.
Predavatelj
Rudi Tavčar
MBA, dipl. univ. psiholog. Večji del svoje poslovne poti je posvetil tržnim raziskavam, marketingu in vodenju kot solastnik in direktor podjetja Gral Marketing in kasneje Gral Iteo. Sam ali prek podjetja je vodil ustanovitve ali preoblikovanje 11 podjetij. V slovenskih in mednarodnih podjetjih vodi izobraževalne seminarje in delavnice o poslovnih pogajanjih, komuniciranju, reševanju konfliktov in kot trener programe za usposabljanje mediatorjev državah Jugovzhodne Evrope. Je avtor več kot 50 člankov in knjige Psihologija pogajanj.
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, priročnik Psihologija pogajanj, pogostitev med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 27. 10. 2011. V nasprotnem primeru kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo:
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 201111071205 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatne informacije: 07 33 22 185
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov