Vodenje poslovnih procesov
brezplačno usposabljanje
Program
13.00 začetek 
17.30 zaključek
Izobraževalni program traja 50 ur. Od 30 do 35 ur bo pripadalo praktičnemu izvajanju v obliki delavnic.
Kotizacija
Usposabljanje je brezplačno za vse. 
PRIJAVA
Usposabljanje soorganiziramo s Centrom za poslovno usposabljanje.
![]()

Vodenje poslovnih procesov, program splošnega neformalnega izobraževanja odraslih od 2012 do 2014, je delno financiran iz Evropskega socialnega sklada in Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport.
Kdaj: od 19. marca do 11. aprila 2014 (srede in petki – 8 srečanj) od 13.00 
Kje: Šolski center Krško - Srednja šola Sevnica (Savska cesta 2, 8290 Sevnica)
Namen in cilj usposabljanja: 
Z izobraževalnim programom, Vodenje poslovnih procesov, bo udeleženec pridobil poslovna, komunikacijska in tehnična znanja ter metode, ki mu bodo omogočale poznavanje obstoječih in uvajanje bodočih poslovnih procesov v podjetju.
Vljudno vabljeni!
Tematski sklopi usposabljanja:
1. Osnove menedžmenta poslovnih procesov (teoretične predpostavke)
- Pomen poznavanja in optimizacije poslovnih procesov
 - Poslovni in informacijski vidik menedžmenta poslovnih procesov
 - Prenova poslovnih procesov
 - Sodobna računalniška orodja in sistemi za menedžment poslovnih procesov
 - Modeliranje kot prva faza menedžmenta poslovnih procesov
 
2. Ključni dejavniki uspeha pri prenovi poslovnih procesov (teoretične predpostavke)
- Ključni dejavniki uspeha in njihovo merjenje (KAJ, ZAKAJ in KAKO spremeniti?)
 - Projektni pristop pri menedžmentu poslovnih procesov
 - Od poslovnega modela do poslovnih procesov
 
3. Identifikacija ključnih poslovnih procesov (praktični primeri in delavnica)
- Evidentiranje ključnih poslovnih procesov (As-Is)
 - Temeljni in podporni procesi
 - Postopek identifikacije in izbor ključnih poslovnih procesov
 - Ocenjevanje primernosti procesov za projekt prenove
 
4. Modeliranje poslovnih procesov (delavnice)
- Modeliranje procesov in iskanje glavnih pomanjkljivosti pri njihovem izvajanju
 - Modeliranje in dokumentiranje AS-IS in TO-BE procesov
 
5. Implementacija poslovnih procesov (delavnice)
- Koraki za izboljšanje poslovnih procesov
 - Simuliranje in optimizacija poslovnih procesov
 - Koncept uvajanja sprememb v poslovanje
 
Usposabljanje je namenjeno:
- upravljavcem poslovnih procesov v podjetju, ki nosijo odgovornost za njihovo učinkovito izvajanje in za uvajanje sprememb v poslovnih procesih
 - vodjem enot, služb, menedžerjem, vodilnim in vodstvenim delavcem
 
Udeleženec usposabljanja bo znal:
- prepoznati ključne poslovne procese v podjetju
 - določiti ključne kriterije za merjenje učinkovitosti in uspešnosti poslovnih procesov
 - poznati osnovne funkcionalnosti sistema za menedžment poslovnih procesov (angl. BPMS)
 - poznati osnove simuliranja in optimiziranja poslovnih procesov
 - poznati ključne prednosti sistemov za menedžment poslovnih procesov in aktivno sodelovati pri njihovi uvedbi v podjetje.
 
Udeleženec bo pridobil tudi spološna znanja in kompetence:
- Pridobiti generična znanja o managementu poslovnih procesov
 - Poznavanje standardnih metod, postopkov pri managementu in vodenju poslovnih procesov
 - Prepoznavanje in reševanje ključnih problemov pri poslovnih procesih
 - Poznavanje prednosti centra odličnosti v podjetju
 - Zavedanje o nujnosti hitrega prilagajanja poslovnih procesov spremembam v poslovnem okolju
 
Predavatelja 
mag. Gorazd Buh, MscBA in dr. Jože Kropivšek
Mag. Gorazd Buh, MscBA, je direktor podjetja BIPLUS, d. o. o., ki se ukvarja z uvajanjem sprememb v podjetja, še posebej na področju poslovnih procesov. Poleg področja upravljanja poslovnih procesov (BPM) ima tudi dolgoletne vodstvene izkušnje iz področij prodaje, trženja in CRM. V preteklosti je bil še posebej aktiven na področju časopisnega založništva. Bil je zaposlen ali je svetoval Časniku Finance, Dnevniku in Delu. Magistriral je s temo Uvajanje in vrednost sistema CRM v časopisnem založništvu. Je član združenja poslovnih analitikov IIBA Slovenija.
Dr. Jože Kropivšek je predavatelj in raziskovalec na Biotehniški fakulteti Univerze v Ljubljani. Njegovo področje raziskovanja je predvsem menedžment (proizvodnih) podjetij ter poslovna in proizvodna informatika. Je član WEMA international association. Je avtor več kot 70-ih znanstvenih in strokovnih prispevkov. V preteklosti je sodeloval pri številnih aplikativnih projektih, predvsem s področja informatizacije in optimizacije poslovanja ter sodobnih sistemov izobraževanja.
Prijave:
S prijavo potrjujete udeležbo na usposabljanju in sodelovanje v vseh fazah usposabljanja. Prijave sprejemamo do zasedbe mest. Število je omejeno. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK.
Prijavite se lahko TUKAJ.
Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si ali Matej Pinter, 01 58 97 664, matej.pinter@cpu.si.
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost 
Človeški viri 
Okolje 
Informatika 
Računovodstvo 
Seniorji
