Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Kako učinkovito pripravljati in obdelovati ključne skupne dokumente?

poslovni zajtrk

Program

9.00 začetek
10.30 odmor 
10.45 nadaljevanje 
11.30 zaključek

Trajanje: 2,5 ure

Kotizacija

Člani: brezplačno
Ostali: 75 € + DDV

   Poslovni zajtrk organiziramo v sodelovanju s podjetjema Kopa, d. d. in Microsoft Slovenije, d. o. o.

Kdaj: dan, 5. junij 2014, ob 9.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

Namen in cilj predavanja:

Na izobraževanju boste izvedeli, kako doseči urejenost pri upravljanju s skupnimi dokumenti (kjer dela na enem dokumentu več ljudi): skrajšal se vam bo proces izdelave dokumentov, manj napak, vse boste imeli na enem mestu: vedeli boste kateri dokument je zadnja verzija, kateri veljavna, kateri podpisana, manjša bodo tveganja pri poslovanju s kupci in dobavitelji (dosledno in lažje bo uresničevanje pogodbene politike) ter nenazadnje imeli boste boljši pregled nad poslovanjem.

Delo z dokumenti je tako mogoče od koderkoli, kadarkoli saj jih lahko pregledujete, dopolnjujete in podpisujete ne glede na to, kje se fizično nahajate.

Vljudno vabljeni!

Vsebina

 

  • Kaj loči uspešna podjetja od neuspešnih pri delu s ključnimi skupnimi dokumenti?
  • Kako v podjetju učinkovito pripravljati in obdelovati ključne skupne dokumente?
  • Izognite se izgubljanju verzij dokumentov po mailu in izgubljanju časa z usklajevanjem ali dodatnim zapletom pri delu s strankami.

V podjetjih, kjer veliko delate s strankami in poslovnimi partnerji, je ključnega pomena urejenost dokumentov, saj se tako izognete izgubi časa z iskanjem in preverjanjem, kaj je kdo dopolnil, odobril, itn.

Izvedeli boste, kako se izogniti iskanju dokumentov, preverjanju različic in spraševanju, kdo je kaj dopolnil in spremenil, hkrati pa lahko samodejno obvladujete vse roke, ki izhajajo iz vaših poslovnih aktivnosti. Znali se boste izogniti zapletom pri pripravi in obdelavi pogodb ter poslovnih listin skozi vso življenjsko dobo posla.

PODROBNEJŠI PROGRAM POSLOVNEGA ZAJTRKA:

  • 9.00 začetek
  • 9.30 Kje izgubljamo, če ne uporabljamo sodobne tehnologije?
  • 9.45 Office 365- kaj je to, kako nam lahko koristi? Za ceno ene kavice do tehnologije prihodnosti.
  • 10.05 Učinkovita, mobilna pisarna (skupinsko delo, povezovanje ljudi, projektna prodaja, CRM point)
  • 10.30 Odmor
  • 10.45 Dokumenti – moji, tvoji, naši ?!?
  • 11.10 Testiranje najsodobnejše opreme (tablice, mobilne naprave...) (preizkusili boste uporabo različnih vrst aplikacij v poslovne namene)
  • 11.30 zaključek

 

Predavatelji: 
Domen Ocepek in Drago Šebez iz podjetja KOPA, d. d. in Robert Habič iz podjetja Microsoft Slovenije, d. o. o.

KOPA računalniški inženiring, d. d., je več kot petintrideset let med vodilnimi pri uvajanju celovitih rešitev informacijskih sistemov v slovenska podjetja. V Kopi uresničujejo vse informacijske zahteve sodobnih organizaciji. Njihova prednost je multidisciplinarnost in povezano obvladovanje ter razumevanje poslovnih vsebin. S svojimi informacijskimi rešitvami doprinesejo k večji dodani vrednosti, rentabilnosti in konkurenčnosti svojih uporabnikov. So partner: Microsofta, HPa, IBMa in Oraclea.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, postrežbo med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 2. 6. 2014. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20140605 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si