10 veščin uspešnega dela s strankami – v turizmu in gostinstvu
Delavnica
Torek, 16. 6. 2009, ob 12.00 uri v sejni sobi GZDBK.
Predavala bo Anka Zajc, univerzitetna diplomirana sociologinja. Delavnico organiziramo v sodelovanju s CPU.
Turizem smo ljudje. Slogan, ki nas v turizmu in gostinstvu spremlja na vsakem koraku. Stranke so zadovoljne ali nezadovoljne s storitvijo predvsem zaradi ljudi, ki to storitev opravijo. Zaposleni v gostinstvu in turizmu zato nujno potrebujejo znanje, spretnosti in veščine s področja dela z ljudmi.
Na tej praktično naravnani delavnici boste spoznali preproste tehnike, s katerimi boste vse to lahko dosegli. Vaše stranke pa bodo občutile dodano vrednost vaših storitev in odhajale od vas zadovoljne ter se z veseljem vračale.
Bodite ponosni na svoje delo. Naredite korak naprej - postanite še boljši!
Kotizacija:
- za člane GZDBK je 75 € + DDV
- za druge je 122 € + DDV
Več o tem v vabilu !
Na dogodek se prijavite tukaj ! Pod ime dogodka vpišite "STRANKE". Število mest je omejeno na 20 udeležencev.
Za več informacij pokličite na telefonsko številko 07/ 33 22 185.
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji