Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Tržne strategije v času krize

Delavnica

Torek, 10. 11. 2009, ob 9.00 uri v sejni sobi GZDBK.

Predavala bo mag. Amadea Dobovišek, MBA, ustanoviteljica in direktorica svetovalnega podjetja za strateški marketing Publi Una d.o.o.

Namen in cilj seminarja z delavnico: Kar ustvarja probleme in zato krizo, je oslabljen mehanizem, pravi eden največjih mislecev menedžmenta, dr. Ichak Adizes. Trdi, da je vsaka organizacija sestavljena iz najmanj štirih podsistemov: trženjsko‐prodajnega, proizvodnega, finančnega in odnosov med ljudmi. Ko prihaja do sprememb, se ti štirje podsistemi ne spreminjajo z enako dinamiko. Najhitreje se spreminjata trženje in prodaja. Zato je potrebno ponovno preveriti vizijo in strategijo podjetja in določiti temelje za njeno implementacijo. Podjetje, ki bo k temu hitreje pristopilo, bo lažje obvladalo krizo in si pridobilo prednost pred tekmeci.

Kotizacija:

  • za člane GZDBK je 120 € + DDV
  • za druge je 185 € + DDV 

Več o vsebini delavnice in izvajalki v vabilu!

Na dogodek se prijavite tukaj ! Pod ime dogodka vpišite "TRŽENJE".

Za več informacij pokličite na telefonsko številko 07/ 33 22 185.