Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Ali je prišel čas, ko tudi vaše podjetje potrebuje CRM?

Program

13.00 začetek
15.00 zaključek

Trajanje: 2 uri

Kotizacija

Člani: brezplačno
Ostali: 50 € + DDV

 

Kdaj: torek, 19. april 2016, ob 13.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

Namen in cilj predavanja:
Seznaniti vse udeležence zakaj je sistem za CRM v vsakem podjetju nujno potreben. Predstavili bomo njegove koristi, kako lahko znotraj sistema upravljamo s prodajnim procesom in kako smo boljši pri komuniciranju z obstoječimi in potencialnimi strankami. Cilj predavanja je tudi, da vas seznanimo kako lahko s pomočjo sistema CRM povečate vašo prodajo.

Vljudno vabljeni!

Vsebina

Upravljanje odnosov s strankami (ang. CRM - Customer Relationship Management) je strategija v podjetju, ki pozornost osredotoča na odnose s strankami in ne toliko na artikle oz. produkte. Tako se strategija osredotoča na strankine kupne navade, podatke o stranki, komunikacije s stranko itd. Upravljanje odnosov s strankami se v večini že podpira tudis programskimi rešitvami t.i. CRM sistemi, ki omogočajo še lažje in hitrejše delo.

Najpogostejše aktivnosti, ki sestavljajo CRM v organizacijah, so:

  • iskanje novih strank,
  • izgrajevanje podatkov o obstoječih strankah,
  • spremljanje dobičkonosnosti posameznih strank,
  • spremljanje vedenja strank,
  • merjenje kakovosti odnosov s strankami. 

 

Podrobna vsebina seminarja:

  • Kaj je CRM?
  • Zakaj vsako podjetje potrebuje CRM?
  • Kaj vse morate narediti, preden se lotite uvedbe sistema CRM?
  • Kako konkretno povečati prodajo za 20 %?
  • CRM mora predstavljati zemljevid za vašo prodajno ekipo.
  • Kako definirati učinkovit prodajni proces?
  • Prvi koraki uvedbe.

 

Več o vsebini najdete tudi v blogih predavatelja:


Komu je predavanje namenjeno:

Predavanje je namenjeno vsem podjetnikom v malih in srednjih podjetjih, ki želijo izboljšati svoje poslovanje.

 

Predavatelj
Marko Bauman, mag., Intera


Marko Bauman, mag., je svetovalec za vzpostavitev prodajnih procesov ter rešitev CRM, v podjetju Intera d. o. o. Z rešitvami CRM se ukvarja že 7 let, samo v zadnjih 3 letih je vodil projekte uvedbe CRM v več kot 70 podjetjih. Pod njegovim vodstvom so CRM uvedli na GZSju, v Merkurju, Big Bangu, Skupini Krater, Radio Centru, Seltronu, Elradu in mnogih drugih podjetjih.

 

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 12. 4. 2016. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20160419 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatne informacije: Andreja Vidrih, 07 33 22 184, andreja.vidrih@gzdbk.si