Kako urediti obvezna socialna zavarovanja in refundacijo boleznin za zaposlene na portalu e-Vem?
seminar
Program
11.30 začetek
13.00 odmor
13.20 nadaljevanje
15.00 zaključek
Trajanje: 4 pedagoške ure
Kotizacija
Člani: 95 + DDV
Ostali: 130 € + DDV
Pri udeležbi več oseb iz iste organizacije je kotizacija za eno osebo za člane 80 € + DDV, za ostale 110 € + DDV.
Kdaj: sreda, 25. oktober 2017, ob 11.30
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)
Prijave, odjave in spremembe obveznih socialnih zavarovanj morajo delodajalci zase in za svoje zaposlene ter za vse osebe, ki opravljajo kakršnokoli delo v okviru pogodb civilnega prava urejati z M obrazci. S spremembo zakonodaje na tem področju že v preteklem letu, je potrebno obvezna socilana zavarovanja (kot so; pokojninsko in invalidsko zavarovanje, zdravstveno zavarovanje, zavarovanje za starševsko varstvo in zavarovanja za primer brezposelnosti) urejati preko portala e-Vem. Prav tako lahko delodajalci za svoje zaposlene preko portala e-Vem vložijo zahtevek za refundacijo boleznin. S pregledovanjem vloženih zahtevkov v portalu e-Vem, lahko delodajalec, kadar koli, sam preveri v kakšnem statusu je zahtevek in za katere obračune je bilo izvedeno plačilo oz. kakšne dopolnitve je potrebno vložiti.
Seminar je uporaben računovodjem, samostojnim podjetnikom, zaposlenim v računovodstvu in obračunu plač, direktorjem podjetij ter ostalim, ki jih tematika zanima.
Vljudno vabljeni!
Vsebina
- Zvezanci za prijavo v obvezna socialna zavarovanja
- Podlage za zavarovanje, ki so podprte v sistemu e-VEM
- Pooblaščanje v sistemu e-Vem
- Postopki urejanja obveznih socialnih zavarovanj
- Kadrovski vmesnik
- V katerih primerih urejanje obveznih socialnih zavarovanj prek e-VEM portala ni možno?
- Vlaganje prilog
- Vpogled v seznam napak in njihova odprava
- Elektronsko vlaganje refundacijskih zahtevkov za nadomestila plač preko sistema e-VEM
- Kaj potrebujemo, če želimo vlagati zahtevke preko portala e-Vem?
- Za koga se lahko vloži refundacijski zahtevek za nadomestilo plače?
- Na kakšen način lahko posredujemo zahteveke za refundacije?
- Postopek vlaganja refundacije preko portala e-Vem
- Vmesnik za nadomestila
- Prednosti elektronskega vlaganja refundacij preko portala e-Vem
Predavateljica
Urška Trobej
Urška Trobej, direktorica podjetja Računovodsko izobraževalno središče, voditeljica izobraževanj za pridobitev naziva NPK računovodja in drugih strokovnih izobraževanj ter gradiv s področja računovodstva in davkov.
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, pogostitev med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 23. 10. 2017. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20171025 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji