Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Napake pri dajanju navodil po telefonu in e-pošti: zakaj ne deluje, kot pričakujemo?

Program

13.00 začetek
15.00 zaključek

Trajanje: 2 uri

Kotizacija

Člani: brezplačno
Ostali: 30 € + DDV

 

Kdaj: torek, 14. december 2017, ob 13.00 
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)


"Za večino organizacij je komunikacija živčni sistem." (Canavour)

In vendar to ne pomeni, da vemo, kako jo dobro in uspešno uporabljati. Strokovnjaki se strinjajo, da motnje pri prenosu sporočil preko telefona in e-pošte uničujejo komunikacijo in uspešnost na delovnem mestu.

Vaša e-pošta je prav tako del vaše profesionalne podobe kot obleka, ki jo nosite, pozdrav na vaši glasovni pošti je kot rokovanje ob srečanju. Če želite zgraditi pozitivne poslovne odnose, bodite pozorni na svojo komunikacijo po telefonu in e-pošti ter se izognite najpogostejšim napakam.

Predavnje bo smiselno slonelo na Raziskavi o menedžerjih (Tough Going Survey – Conflict, Bullying and Harassment at Work, Conflict Management Plus, 1999), ki izkazuje, da je obvladovanje konfliktov (vključno s pritožbami in disciplinskimi obravnavami) druga najbolj zahtevna naloga menedžerjev in kadrovikov, takoj za primarnimi delovnimi opravili svoje funkcije v podjetju. Številni menedžerji se bojijo, da bi postali magnet za nezadovoljstvo zaposlenih, če bi se »vmešavali« v medosebne konflikte. Ogibanje le-tem sestavnim nalogam sodobnega učinkovitega menežerja ali kadrovika podjetja praviloma stane veliko preveč. A učinkovitega "upravljanja" težavnih odnosov in situacij se lahko priučimo.
Mediacijske spretnosti bodo prav vsem menedžerjem pomagale, da postanejo boljši in učinkovitejši vodja. S pomočjo tega znanja in veščin se je mogoče znebiti stresa, zmedenosti in strahu, povezanih z obvladovanjem konfliktov in reševanjem sporov na delovnem mestu. Menedžerji, ki uporabljajo tehnike mediacije, se znajo s zahtevnimi odnosi spopasti ter so se sposobni izogniti jeznemu, strupenemu vedenju, ki izvira iz konfliktnega vedenja sodelavcev, drugih zaposlenih in strank.

Vljudno vabljeni!

Na predavanju bomo govorili o;

  1. Komunikaciji po telefonu: poraba časa, dajanje navodil, odstotek upešnosti, istoznačnost, načrtovanje in priprava na pogovor
  2. E-pošti: kaj prejemnik prebere, zaupanje, razumevanje, odnosi, (skrite) kopije, spam, napake v e-pošti
  3. Izsledkih raziskav o uspešnosti posamezne vrste komunikacije

 

Predavateljica 
Ksenja Lorber

Ksenja Lorber je mediatorka, trenerka mediatorjev, trenerka obvladovanja konfliktov, aktivna mediatorka in predavateljica. Že dobro desetletje izvaja programe obvladovanja konfliktov, stresa, jeze, o komunikaciji in mediaciji. Mediacijo in spretnosti obvladovanja konfliktov uspešno uporablja pri delu v gospodarstvu in lokalnem okolju, z mladostniki, družinami. Je ena prvih mediatork, sodeluje z URSIKS in Ministrstvom za pravosodje pri delu v zaporih. Izvedla je več kot 2000 ur usposabljanj za mediatorje in drugih izobraževalnih programov, uredila je prevod knjig Mediacija za menažerje in Vrstniki rešujejo konflikte, objavila je več prispevkov na konferencah, je soavtorica brošure "Šolska in vrstniška mediacija". Je članica upravnega odbora Evropskega združenja za transformativno mediacijo.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo le na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 12. 12. 2017. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20171214 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si