Brezplačni seminar za majhna podjetja, ki jim šepa marketing
Program
9.00 začetek
11.00 zaključek
Trajanje: 2 uri
Prijava:
Dogodek organiziramo samo za člane GZDBK, udeležba je brezplačna.
Seminar organiziramo v sodelovanju s podjetjem Frodx, ki verjame da: "V današnjem svetu šteje le to, da znate potrošnikom s primernimi informacijami ob pravem času pokazati pot, kako z vašimi rešitvami odpravijo svoje težave."
Kdaj: sreda, 10. januar 2018, ob 9.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)
Namen in cilj seminarja:
Pomagali vam bomo ugotoviti, ali je vaš marketing kos sodobnim kupcem? Pogledali si bomo, kako se sodobna podjetja lotevajo novodobnih marketinških izzivov? So rešitve, ki vam jih ponuja naša gostujoča predavateljska ekipa, prebojno uporabne tudi za vaše podjetje?
Vljudno vabljeni!
Tržite kupcem, ki so spremenili nakupne navade? |
Pripravite načrt povezovanja s strankami. |
Uskladite aktivnosti za odlično izkušnjo kupca. |
75 % nakupne odločitve je opravljene, preden se kupec prvič obrne na prodajalca. Spremljajte njihov nakupni proces in jih nagovorite v pravem trenutku. |
Naučite se, kaj je načrt povezovanja s strankami in o čem morate razmisliti, ko ga pripravljate. Postavite stranko in reševanje njenih težav v središče svojega delovanja. |
Uporabljajte marketinški informacijski sistem za sodelovanje med zaposlenimi, učinkovito iskanje ter pridobivanje strank in zadovoljevanje njihovih potreb. |
Naučili vas bomo …
-
Priprave vsebin, ki vabijo nove stranke: Večina strank pred nakupom raziskuje na spletu. Vsebina vaše strani je v prvi fazi nakupnega iskanja najpomembnejše orožje.
-
Kako prepričati obiskovalce, da vam dajo kontaktne podatke: Anonimnim obiskovalcem ne morete prodati ničesar.
-
Avtomatiziranega negovanja priložnosti, saj: Avtomatizirano negovanje s prilagojeno vsebino zagotavlja, da boste v trenutku nakupne odločitve prvi ponudnik, na katerega stranka pomisli.
-
Učinkovite distribucije koristnih vsebin: E-pošta in družabna omrežja so distribucijski kanal za uporabno vsebino, ki jo potencialne stranke delijo. Ne uporabljajte jih kot oglasno desko.
-
Ocenjevanja pripravljenosti na nakup: Pri zahtevnejši prodaji je potreben stik s prodajalcem. Analitika pripravljenosti zagotavlja, da boste stranko vedno poklicali pravi trenutek.
-
Upravljanja prodajnih priložnosti: Ko je stranka pripravljena na nakup, delo še zdaleč ni končano. Zaključevanje poslov je pomembna veščina. Kako pristopiti, da bo nakup zaključen?
-
Merjenja uspešnosti: Sledite in analizirajte celoten marketinško-prodajni lijak (od oglaševanja prek konverzije do zaključenih poslov) in posamezno dejavnost povežite z njenim vplivom na rezultate.
Komu je vsebina namenjena?
- majhnim podjetjem, ki si želijo učinkovit spletni nastop
- spletnim tržnikom
- urednikom spletnih vsebin
- administratorjem spletnih skupnosti
Visoka uvrstitev na Googlu je zagotovo dobrodošla, vendar še ni porok, da boste obiskovalca spletne strani spreobrnili v kupca. O tem, kako marketing automation omogoča prilagoditi marketing in prodajo sodobnim nakupnim navadam potrošnikov, bosta predavala Iztok Golob in Matevž Kadak.
Iztok Golob, FrodX | Matevž Kadak, FrodX |
![]() |
![]() |
Iztok se že četrt stoletja ukvarja z vprašanjem,kako ob pravem trenutku ponuditi prave vsebine. Začel je kot radijski voditelj, bil časopisni novinar, za hobi postavljal spletne strani, zdaj pa ima za sabo že več kot 30 projektov na področju SEO optimizacije. Zanj se z visoko uvrstitvijo v Googlu zadeva ne konča, pač pa šele dobro začne. |
Matevž je predan prodajalec pri FrodXu. Njegov cilj je preprost: osredotočiti se na potrošnikovo zadovoljstvo in najboljšo izkušnjo ob kateri koli interakciji s podjetjem. Verjame, da je za to pomembna tudi prava vsebina, ki jo lansiramo v pravem trenutku – pri čemer je v veliko pomoč prav marketing automation. |
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji