Soočanje s spremembami
delavnica
Program
9.00 začetek
10.30 odmor s pogostitvijo
11.00 nadaljevanje
12.30 kratek odmor
12.40 nadaljevanje
14.10 zaključek
Trajanje: 6 pedagoških ur
Kotizacija
Člani: 115 € + DDV
Ostali: 175 € + DDV
Če se prijavi več oseb iz istega podjetja znaša kotizacija za člane 97 € + DDV, za ostale 145 € + DDV na osebo.
Kdaj: četrtek, 7. marec 2019, ob 9.00
Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)
Na delavnici bodo udeleženci spoznali ključne elemente sprememb, kako vplivajo na nas, kje se skrivajo pasti in se opremili s konkretnimi tehnikami, s katerimi se bodo lažje soočali z nenehnimi spremembami v delovnem okolju.
Delavnica je primerna za zaposlene, tako vodje kot ostale sodelavce, ki se na delovnem mestu soočajo s pritiski nenehnih sprememb in bi se radi bolje znašli med stresom, ki jih le te prinašajo.
Po tej delavnici bodo spremembe prijetnejši del vašega delovnega dneva.
Vljudno vabljeni!
Spremembam se danes v poslovnem okolju ne moremo izogniti in v nas pogosto izzovejo strah pred neznanim. Zato je pomembno, da razumemo in ozavestimo vpliv sprememb ter znamo učinkovito obvladovati in zmanjševati stres, ki je z njimi povezan.
VSEBINA
- Zakaj ne maramo sprememb?
- Večni boj med statusom quo in spremembami.
- Sprememba kot odločitev.
- Pozitivne in negativne plati sprememb
- Krivulja sprememb in čustva, ki se pojavljajo na posamezni stopnji.
- Kako se soočiti s pritiski, ki jih prinaša sprememba in odzivi na stres?
- 5 vprašanj, ki si jih morate zastaviti ob problemu/spremembi.
- Kako ohraniti visok nivo energije v času nenehnih sprememb
- Osebni načrt boljše učinkovitosti in krepitev osebne agilnosti
Ciljna skupina slušateljev:
- zaposleni in vodje oddelkov, vodje projektov, vodje timov in
- vodje kadrovskih služb ter vsi zainteresirani, ki jim vsebina izobraževanja pride prav.
Predavateljica
Brigita Tomas
Brigita Tomas je na temo managementa organizacijskih sprememb magistrirala na York St. John University, UK, poleg tega pridobila certifikat za delo po metodi PROSCI, ki je ena vodilnih metod na področju planiranja in implementacije sprememb v organizacijah. S podjetji sodeluje kot svetovalka pri uvajanju sprememb ter kot trenerka vodenja in komunikacije. Pri tem uporablja tudi znanja, ki jih je pridobila kot mediatorka, NLP diplomantka in aktivna članica mednarodne mreže Toastmasters International.
Sodelovala je do slej že s številnimi podjetji, podjetniki in organizacijami kot so Hella Saturnus Slovenija d.o.o., EKWB d.o.o. Univerzitetni Klinični Center Ljubljana, Mestna knjižnica Ljubljana, Smart Naris d.o.o., dr. Feelgood, BSH hišni aparati d.o.o., Micro Team d.o.o., AKOS - Agencija za komunikacijska omrežja in storitve Republike Slovenije, Union – Laško d.o.o., Uteksol d.o.o., Plan Net, Pro Astec, Tax-Fin-Lex d.o.o., Prevc d.o.o., Istenič d.o.o. idr.
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 4. 3. 2019. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana,
številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20190307 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji