Obisk podjetja KOLPA in zbor sekcije ter društva
Program
11.30 registracija udeležencev
12.00 zbor SRČV
12.20 zbor DKD DBK
12.40 predstavitev gostitelja
13.40 pogostitev ob zaključku srečanja
Trajanje: 3 ure
Kotizacija
Dogodek je namenjen le članom GZDBK in DKD DBK, udeležba je brezplačna. Obvezna predhodna prijava udeležbe z e-prijavnico.
Dogodek organizira Sekcija za ravnanje s človeškimi viri v sodelovanju z Društvom za kadrovsko dejavnost Dolenjske in Bele krajine in s podjetjem KOLPA, d. d.
Kdaj: četrtek, 11. april 2019, ob 11.30
Kje: v Razstavno prodajnem salonu podjetja KOLPA (Cesta 15. brigade 49, Metlika)
Namen in cilj dogodka:
Sekcija za ravnanje s človeškimi viri (SRČV) tesno ter sinergično sodeluje z Društvom za kadrovsko dejavnost Dolenjske in Bele krajine (DKD DBK) že od svojega ustanovnega dne (20. februarja 2008). Tako redno in konstruktivno združujemo moči in skupaj, že vrsto let, organiziramo številne dogodke in srečanja z aktualnimi vsebinami za kadrovike ter vodilne menedžerje naše regije ter vse tiste, ki se s tem področjem pri svojem delu posredno ali neposredno srečujejo. Tokrat četrtič zapored, v skupnem dogodku, organiziramo, tako zbor članov društva, kot zbor članov sekcije. Oba zbora bosta skupaj potekala eno uro (vsak po pol ure). Po obeh zborih bo sledila predstavitev podjetja KOLPA.
Poslanstvo družbe Kolpa je zadovoljevanje potreb in želja svojih strank po vrhunskih izdelkih za opremo kopalnic ter uresničevanje tudi najzahtevnejših projektov s programom kompozitnega materiala Kerrock.
Sodelujejo z znanimi imeni iz sveta oblikovanja in v bogatem programu Kolpa san ponujajo kopalne in tuš kadi ter kabine, masažne kopalne kadi, masažne kabine in kopalniško pohištvo. Program Kolpa Solutions kot strateški partner poslovnim, industrijskim in turističnim družbam ponuja snovanje, načrtovanje in izdelavo inženirskih projektov na ključ – od celovitih rešitev notranje opreme in eksterierja do oblikovanja inovativnih fasad iz Kerrock materiala. Vizija podjetja je ostati vodilni proizvajalec kopalniške opreme na slovenskem trgu in v državah jugovzhodne Evrope ter s svojimi blagovnimi znamkami zapečatiti prisotnost in prepoznavnost na vseh trgih Evropske unije. Usmerjeni so k nenehnemu razvoju, inovacijam in novim izdelkom. Želijo biti celovit ponudnik notranje opreme za različne objekte ter pri tem ohraniti svojo zavezo družbeni odgovornosti.
Končne ter celovite rešitve vedno znova funkcionalno, kakovostno in dizajnersko razvajajo še tako zahtevnega naročnika, tako v zasebnem domu kot v raznovrstnih poslovnih prostorih. Inovativnost, drznost, sodobnost in vrhunska kakovost so vrednote, ki gradijo mednarodni ugled podjetja KOLPA in dajejo pečat njihovim lastnim blagovnim znamkam, osvajanju novih trgov in razvoju novih tehnologij. V aprilu 2017 so ustvarili nov evropsko usmerjen program Solutions z namenom direktnega nastopa pri investitorjih, tako da so dejavni na področju gradbeništva, zdravstva ter notranje opreme hotelov in ostalih poslovnih prostorov.
4. oktobra 2018 smo Kolpi dodelili Priznanje za vzoren primer ravnanja s človeškimi viri, saj Kolpa z intenzivnim vključevanjem in sodelovanjem vseh zaposlenih dokazuje svojo odličnost tudi na slednjem področju delovanja.
Vljudno vabljeni!
Mojca Novak, predsednica Sekcije za ravnanje s človeškimi viri (SRČV)
Martina Brec, pedsednica Društva za kadrovsko dejavnost Dolenjske in Bele krajine (DKD DBK)
Program dogodka:
11.30 - 11.55: Registracija udeleležbe in dobrodošlica gostitelja
11.55 Uvodni pozdrav gostitelja
12.00 - 12.20: Zbor članov Sekcije za ravnaje s ČV pri GZ DBK
- Otvoritev zbora članov in izvolitv članov izvršilnega odbora
- Poročilo o delu v letu 2018
- Sprejem poročila
- Predlog programa dela za leto 2019
- Ostalo
12.20 - 12.40: Zbor članov DKD DBK
- Odprtje zbora članov
- Poročilo o delu v letu 2018
- Sprejem poročila
- Predstavitev programa dela za leto 2019
- Ostalo
12.40 - 13.40: Predstavitev podjetja KOLPA
13.40 - 14.40: Druženje s pogostitvijo
KAKO POSTATI ČLAN sekcije ali/in kako postati član društva?
V Sekcijo se lahko včlanite, tako da izponite Pristopno izjava SRCV in jo dostavite Gospodarski zbornici Dolenjske in Bele krajine (GZDBK). Članstvo v sekciji je za zaposlene pri podjetju, ki je član GZDBK, brezplačno. Več pojasnil lahko dobite od skrbnice sekcije mag. Nine Šab.
V DKD DBK se za članstvo obrnite na predsednico ali tajnico društva (Martina Brec, predsednica, Anja Čampa, tajnica).
Prijave:
Dogodek je namenjen le članom GZDBK in DKD DBK, udeležba je brezplačna. Obvezna pa je predhodna prijava udeležbe. Ob prijavi udeležbe nam v e-prijavnico. Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Skrajni rok za morebitno pisno urejanje prijave ali odjave je 9. 4. 2019.
Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si, Anja Čampa, 07 39 18 239, a.campa@tpv.si
------------------------------------------------------------------------------------------
Na dogodku bo potekala tudi PROMOCIJA projekta POLET
Projekt »Razvoj celovitega poslovnega modela za delodajalce za aktivno in zdravo staranje zaposlenih (POLET)« izvaja od oktobra 2018 Združenje delodajalcev Slovenije v sodelovanju s partnerji, Gospodarsko zbornico Slovenije, Štajersko gospodarsko zbornico in Obrtno-podjetniško zbornico Slovenije, pridobilo pa ga je na Javnem razpisu za sofinanciranje projektov podaljševanja delovne aktivnosti in zmanjševanje odsotnosti z dela Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.
Z namenom sledenja usmeritvam EU na področju aktivnega in zdravega staranja ter reševanja problematike nizke stopnje delovne aktivnosti starejših zaposlenih in visokega deleža bolniških odsotnosti zaposlenih, bo v projektu razvit in v podprtih podjetjih implementiran inovativen celovit poslovni model za delodajalce za aktivno in zdravo staranje zaposlenih. Prav tako bodo izdelana spletna interaktivna podporna orodja za izvajanje aktivnosti za delodajalce.
Projekt sofinancirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada in Republika Slovenija.
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji