Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

WEBINAR: Delovni čas zaposlenih v gospodarstvu, s poudarkom na interventnih ukrepih iz PKP3

Program

13.00 začetek
14.30 zaključek

Trajanje: 2 p.u.

Kotizacija

Člani: 49 € + DDV 
Ostali: 55 € + DDV

 

Kdaj: četrtek, 4. junij 2020, ob 13.00


Kje: Na vašem delovnem mestu ali od doma!

 

Vljudno vabljeni!

Vsebina

 

Webinar bo v celoti posvečen delovnemu času in njegovi organizaciji v gospodarstvu. Osredotočili se bomo na razporeditev delovnega časa, pravice in obveznosti delavcev, razlike med polnim in krajšim delovnim časom in s tem povezane ukrepe v novem interventnem zakonu PKP3.

Na webinarju bomo med drugim odgovorili na naslednja vprašanja:

 

  • Kako razporediti delovni čas delavcev?
  • Ali je lahko delovni čas delavcev v različnih oddelkih drugače razporejen?
  • Kakšni so minimalni dnevni in tedenski počitki v odvisnosti od razporeditve delovnega časa?
  • Kakšne so prednosti in slabosti enakomerne razporeditve delovnega časa?
  • Kakšne so posebnosti neenakomerne in začasne prerazporeditve delovnega časa, s poudarkom na razlikah od enakomerne razporeditve delovnega časa?
  • Ali mora biti tudi neenakomerna razporeditev delovnega časa planirana?
  • Kakšne so razlike med polnim in krajšim delovnim časom?
  • Kakšne ukrepe v povezavi s krajšim delovnim časom prinaša PKP3? Kateri delodajalci jih bodo lahko koristili?
  • Ali je od spremembi delovnega časa potrebno skleniti novo pogodbo o zaposlitvi ali zadošča aneks?

Zaželjena je aktivna udeležba s primeri iz prakse, vaša vprašanja ali dileme lahko predhodno pošljete na e-naslov nina.sab@gzdbk.si. Vsa prejeta vprašanja bodo posredovana predavateljici, odgovore pa boste prejeli na seminarju.

Webinar bo podkrepljen s številnimi dobrimi in slabimi primeri iz prakse!

 

WEBINAR JE NAMENJEN:  kadrovikom, direktorjem in drugim zaposlenim, ki se pri svojem delu srečujejo z organiziranjem in razporeditvijo delovnega časa.

Predavateljica
Maja Brajnik

Maja Brajnik, je pravnica, ki se že od začetka svoje kariere ukvarja z delovnopravnim svetovanjem. Delodajalcem dnevno odgovarja na vprašanja, ki jim predstavljajo največje izzive, pripravlja interne akte in svetuje pri izvedbi zahtevnejših delovnopravnih postopkov. Niso ji tuje posebnosti, ki izvirajo iz različnih dejavnosti delodajalcev in posameznih kolektivnih pogodb. Bogate izkušnje iz prakse ji pomagajo, da je pri svojem delovanju izrazito praktično naravnana, saj vedno išče kreativne in življenjske rešitve za še tako zapletena pravna vprašanja.

Ukvarja se tudi z varstvom osebnih podatkov, izobraževanjem zaposlenih, pripravi strokovnih člankov in predava pri različnih založbah in izobraževalnih inštitutih. Je tudi soavtorica knjige z naslovom Varstvo osebnih podatkov po uredbi GDPR.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, e-gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Posebni pogoji:

Izobraževanje bo potekalo v živo, prek Zoom-a. Snemanje vsebine seminarja in naknadno predvajanje ni dovoljeno!

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 2. 6. 2020. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20200604 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si