Predavanje "Kako zagotoviti uspeh podjetij v času recesije?" s knjigo "Učinkovita implementacija tržnih strategij"
14. 4. 2021
14.00 začetek
15.00 zaključek
Trajanje: 1 ura
Kotizacija zajema udeležbo na predavanju in knjigo, ki jo dostavimo na naslov podjetja, ki se vpiše v e-prijavnici.
Člani: 97 + DDV
Ostali: 117 € + DDV
Kdaj: sreda, 14. april 2021, ob 14. uri
Kje: predavanje bo potekalo preko spleta. Knjigo boste prejeli skupaj z računom za kotizacijo, na naslov podjetja.
Kako zagotoviti useh podjetij v času recesije?
V času pandemije, ki je zagotovo oslabila globalno ekonomijo, je doseganje poslovnega uspeha podjetij postalo težje in bolj zapleteno. Za kakšno vrednost so današnji kupci sploh pripravljeni plačati? Koliko zaupanja, odnosa in bližine si želijo? Kako v njihov prid – ne le v svoj – uporabiti sodobne tehnologije? In kako, ob vsem tem, doseči rast dodane vrednosti na zaposlenega v podjetju?
Vsa ta vprašanja terjajo strateške odločitve vodilnih v podjetju. Zastaviti je treba novo prodajno vizijo in oblikovati mehanizme, ki omogočajo njeno učinkovito uresničevanje. Vendar odmevne raziskave kažejo, da imajo podjetja pri tem pogosto težave. Kako v teh negotovih časih bolje izkoristiti potenciale podjetja in poskrbeti za dobrobit kupcev, nam bo razkrila dr. Amadea Dobovišek.
Vljudno vabljeni!
Več
Še več odgovorov pa lahko najdete v njeni knjigi „Učinkovita implementacija tržnih strategij“ ki jo je žirija Združenja Manager in GZS uvrstila med finalistke za najboljšo poslovno knjiga leta, kar doslej ni uspelo še nobenemu domačemu avtorju. Ob prijavi na njen webinar (predavanje) boste knjigo prejeli v okviru plačane kotizacije.
Ciljna skupina:
vodilni in srednji menedžerji, izvršni in sektorski direktorji, še posebej prodajni, tržni in kadrovski ter ostali strokovnjaki s področja marketinga in prodaje ter človeških virov.
Predavateljica
dr. Amadea Dobovišek
dr. Amadea Dobovišek je direktorica svetovalnega podjetja Publi Una, dobitnica nagrad Feniks na GZS za najboljši svetovalni projekt, visokošolska predavateljica na Fakulteti DOBA, avtorica knjig Strateško vodenje prodaje in Učinkovita implementacija tržnih strategij....
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na predavanju ter knjigo v okviru kotizacije in potrdila.
Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK.
Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 12. 4. 2021. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20210414 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si,
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji