Celovite pozitivne izkušnje zaposlenih
4. 11. 2021
9.00 začetek
10.00 zaključek
VIRTUALNO
Udeležba je brezplačna.
Prednost pri zasedbi razpoložljivih mest imajo prednost člani GZDBK.
"Celovite pozitivne izkušnje zaposlenih"
O tem se veliko govori, vendar kaj to zares pomeni in kako se zagotovi?
Z izjemnimi spremembami v naši družbi, gospodarstvu in podjetjih, je način, kako zaposleni doživljajo svoje delo, postal pomembnejši kot kdaj koli prej. Opažamo pojav novih dejavnosti, namenjenih dobrim izkušnjam zaposlenih. Dobre izkušnje zaposlenih, pozitiven odnos do angažiranosti in uspešnosti so osnova za zadovoljstvo strank ter višje prihodke podjetja.
Podjetja vse bolj prepoznavajo ljudi kot svoje največje bogastvo, zato vlagajo v pozitivne izkušnje zaposlenih.
Vljudno vabljeni!
Vsebina
- Kaj se je spremenilo pri doživljanju dela?
- Zakaj so izkušnje zaposlenih pomembne?
- Kako zagotavljati pozitivne izkušnje?
- Kako spremljati in meriti uspeh?
Izobraževanje je namenjeno:
direktorjem podjetij, direktorjem kadrovskih služb in kadrovskim vodjem.
Predavateljica
Jasmina Ridzi
Jasmina Ridzi, svetovalka za področje upravljanja s človeškimi viri
Soustanoviteljica podjetja Amitas. Strokovnjakinja za izgradnjo modelov kompetenc, vzpostavitev kadrovskih procesov in profiliranje zaposlenih. Izkušnje je pridobila v mednarodnih svetovalnih in izobraževalnih podjetjih Mercury International in Door Training, kot svetovalka v mednarodnem podjetju za selekcijo in razvoj kadrov dr. Pendl in dr. Piswanger ter od leta 2004 v podjetju Amitas. Poslovno znanje in bogate izkušnje prepleta z raziskovanjem in poznavanjem človeške psihe.
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji