Kako učinkovito voditi evidence delovnega časa skladno z novimi spremembami zakonodaje
21. 2. 2023
12.00 začetek
13.30 odmor
13.45 nadaljevanje
15.15 zaključek
4 pedagoške ure
sejna soba GZDBK
(2. nadstropje, Novi trg 11, Novo mesto)
Kotizacija
Člani: 179 € + DDV
Ostali: 210 € + DDV
Pri prijavi več oseb iz enega podjetja je kotizacija na osebo: člani 127 € + DDV in ostali 179 € + DDV.
ePRIJAVA
Seznanili se boste s pričakovanimi spremembami Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti, ki bo vpeljal bolj striktno vodenje evidenc delovnega časa.
Podrobno boste spoznali, kako opredeliti temelje delovnega časa, ki bodo podpirali delodajalca na poslovni poti, hkrati pa bodo zakoniti. Pogledali bomo, kako si postaviti dober pravilnik in kako vsa pravila delovnega časa uspešno implementirati v delovno okolje.
Vljudno vabljeni.
Vsebina:
9 ključnih korakov za vzpostavitev zakonitih evidenc delovnega časa:
1. korak: Analiza procesov z vidika delovnega časa.
2. korak: Opredelitev temeljev delovnega časa.
3. korak: Pravila evidentiranja delovnega časa.
4. korak: Pravila in odgovornosti planiranja delovnega časa.
5. korak: Odgovornost organizacije dela v zakonskih okvirjih.
6. korak: Odgovornost spremljanja delovnega časa in odmikov.
7. korak: Obvladovanje tveganj delovnega časa.
8. korak: Odgovornost vodenja in zaključevanja evidenc delovnega časa.
9. korak: Usposabljanje ključnih kadrov o zakonitostih delovnega časa.
Izobraževanje je namenjeno:
√ delodajalcem, odločevalcem v delovnih organizacijah (javnega in zasebnega sektorja),
√ kadrovikom, kadrovskim strokovnjakom, HR menedžerjem,
√ direktorjem majhnih in srednje velikih podjetij,
√ samostojnim podjetnikom in
√ vsem zaposlenim, ki pri svojem delu opravljajo naloge s kadrovskega področja.
Predavateljica:
Andreja Samec Koderman
Andreja Samec Koderman je predavateljica, mentorica, svetovalka ter strokovnjakinja za kadrovsko področje in menedžment. Svetuje na področju kadrovskih procesov, delovnopravne zakonodaje (kadrovske evidence, personalne mape, delovni čas), kadrovskih sistemov (sistemizacij, kompetenčnih modelov, sistemov napredovanj in nagrajevanj) ter razvoja kadrov. Delodajalcem pomaga vzpostaviti učinkovito in zakonito kadrovsko področje. Je članica mednarodne organizacije ARTDO, ki povezuje strokovnjake šestih kontinentov s področja razvoja kadrov. Sodeluje na mednarodnih predavanjih in je prejemnica priznanja s strani World HRD. Izvaja sistematizacije, plačne modele, sisteme nagrajevanj in napredovanj, kadrovske presoje ter vzpostavlja kadrovsko pravno varnost v podjetjih.
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, pogostitev med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je
17. 2. 2023. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20230221 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatna pojasnila: Urška Uršič, 07 33 22 184, urska.ursic@gzdbk.si
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji