Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Krizne situacije v prodaji in kako jih reševati

5. 7. 2024

9.00 začetek
10.30 odmor
10.45 nadaljevanje
12.15 zaključek

4 pedagoške ure

sejna soba GZDBK
(2. nadstropje, Novi trg 11, Novo mesto)

Kotizacija

Člani: 127 € + DDV
Ostali: 152 € + DDV

Pri prijavi več oseb iz enega podjetja je kotizacija na osebo: člani 69 € + DDV in ostali 99 € + DDV.


ePRIJAVA



V prodaji se lahko velikokrat zatakne. Ko stranka izsiljuje s popusti ali posebnimi ugodnostmi, ko je nezadovoljna z našim produktom ali storitvijo, reklamira in se pritožuje, ali pa ko naročnik znova in znova spreminja že dogovorjene pogoje sodelovanja ali celo grozi s prekinitvijo, so to le ene izmed "kriznih" situacij v prodaji. Kako se soočiti z njimi?

Vabimo vas, da se nam pridružite na delavnici, kjer bomo predstavili učinkovite tehnike in strategije za reševanje teh izzivov.
                         

Vsebina:

  • delo z ugovori strank,
  • učinkovite tehnike argumentiranja in ponujanja alternativ,
  • kako zadovoljiti nezadovoljno in pomirit razburjeno stranko (naročnika, kupca, poslovnega partnerja) in nadaljevati sodelovanje, 
  • pogajalske taktike v prodaji,
  • kdaj in na kakšen način postaviti mejo,
  • kako ohraniti mirno kri v kriznih situacijah v prodaji,
  • ni dovolj, da smo strokovni, naša konkurenčna prednost je naša profesionalnost.

Izobraževanje je namenjeno:

√ prodajalcem, podjetnikom, vodjem,
√ vsem, ki posredno ali neposredno delajo in sodelujejo s kupci, strankami, dobavitelji in
√ vsem, ki so vključeni v prodajni proces.

Predavateljica: 
Franka Bertoncelj

Franka Bertoncelj je univerzitetna diplomirana psihologinja, magistra psiholoških znanosti, predavateljica, poslovna in osebna svetovalka z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije. Kot samostojna svetovalka se ukvarja z izobraževanjem in razvojem vodij, strokovnjakov ter sodelavcev na področju razvoja mehkih veščin. S podjetji in organizacijami sodeluje pri izvedbi raziskav organizacijske klime in kulture, stilov in kompetenc vodenja ter zadovoljstva kupcev oz. uporabnikov.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, pogostitev med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je
3. 7. 2024. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20240705 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: Urška Rataj, 07 33 22 184, urska.rataj@gzdbk.si