Kako postati boljši pogajalec
25. 10. in 5. 11. 2024
8.30 začetek
10.00 odmor
10.15 nadaljevanje
11.45 odmor
12.15 nadaljevanje
13.45 odmor
14.00 nadaljevanje
15.00 zaključek
sejna soba GZDBK
(2. nadstropje, Novi trg 11, Novo mesto)
Razmere na trgu so se v zadnjih letih močno spremenile, kupci in dobavitelji pa postajajo vse bolj zahtevni pri določanju pogojev sodelovanja. Vprašanje je, kako se v takšnih tržnih razmerah pogajati, da bi dosegli čim boljše pogoje posla, obojestranski sporazum, kratkoročni in dolgoročni uspeh ter zadovoljstvo obeh pogajalskih strani. Za to je potrebno uporabiti prilagojeno pogajalsko strategijo, posebne taktike ter veščine, ki presegajo običajno prodajno delovanje.
Vabimo vas, da se nam pridružite na dogodku, kjer bomo skupaj raziskali, kako doseči te cilje.
Vsebina:
Uvod v pogajanja:
- Kakšen je vaš slog pogajanj?
- Kaj pomeni pogajati se.
- Predpogoji za pogajanja.
- Pogajalski proces.
Priprava na pogajanja:
- Analiza pogajalskih komponent.
- Priročnik za pripravo.
- Harvardski koncept pogajanj.
Razprava:
- Pomen faze razprave.
- Razumevanje stališč in interesov.
Pogajalski predlog:
- Cona možnega sporazuma.
- Najboljša alternativa pogajalskemu sporazumu.
- Signali za spremembo ali popuščanje.
- Razumevanje razmerja moči.
Dogovor:
- Pomen faze dogovora.
- Taktike, ki jih lahko uporabite.
- Triki, ki jih uporabljajo stranke.
- Zastoji. Kako ravnati, če pride do njih.
Cilj usposabljanja:
- Razvili boste sposobnosti, ki so potrebne za doseganje boljših pogojev posla in uspešnega dolgoročnega sodelovanja.
- Razvili boste praktične pogajalske sposobnosti za pogajanja na visoki ravni (v vseh fazah pogajalskega procesa).
- Znali se boste odlično pripraviti na pogajanja in določiti cilje.
- Naučili se boste pogajalskih strategij in taktik.
- Razumeti boste znali različne tipe pogajalcev in razl. pogajalske pristope.
- Osvojili vrsto komunikacijskih orodij za povečanje uspeha pri pogajanjih.
- Praktično se boste urili (igranje vlog) za različne pogajalske situacije, tudi najtežje.
Pogajalski trening je namenjen direktorjem in vodjem prodaje, tržnikom in vsem ostalim, ki so v stikih s kupci in drugimi partnerji podjetja in sodelujejo v pogajanjih (prodaja, nabava, tehnični in finančni strokovnjaki, …).
Kaj vključuje cena usposabljanja?
√ Dvodnevni trening v živo s konzultantom.
√ Interaktivno digitalno učno pot (trajanje licence za uporabo je 6 mesecev).
√ Tiskano gradivo.
Mercuri International d.o.o.
Mercuri International je strokovnjak za usposabljanje na področju prodaje. S strokovnim znanjem in prilagojenimi rešitvami zagotavljajo prodajno uspešnost organizacijam lokalno in globalno. Podjetjem in posameznikom omogočajo, da dosežejo prodajno odličnost.
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo, interaktivno digitalno učno pot (trajanje licence za uporabo je 6 mesecev), pogostitev med odmorom in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je
22. 10. 2024. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20241025 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatna pojasnila: Urška Rataj, 07 33 22 184, urska.rataj@gzdbk.si
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji