Uspešni sistemi vodenja
Trojček strokovnih e-delavnic
22. - 29. 11. 2024
10.00 začetek
12.15 zaključek
Prijavo udeležbe in plačilo kotizacije uredite pri SIQ.
GZDBK člani, ki so imetniki SIQ certifikata 15% popust na kotizacijo,
GZDBK člani, ki niso imetniki SIQ certifikata 5% popust na kotizacijo.
Popusti veljajo le ob nakupu vseh delavnic.
Popusti, odobreni s strani SIQ, se med seboj ne seštevajo.
Izobraževanje organizira in izvaja SIQ.
Na treh spletnih delavnicah bomo izpostavili in predstavili nekatere ključne vidike standarda ISO 9001:2015, ki so pomembni za uspešnost poslovanja organizacije. Pri tem bomo na primerih dobrih praks spoznali:
• zakaj je poznavanje in razumevanje konteksta organizacije ključno izhodišče za vzpostavitev sistema vodenja;
• kako se učinkovito izvajajo notranje presoje, kakšno vlogo in pomen imajo v praksi, ali smo presojevalci za izvajanje uspešnih notranjih presoj dovolj kompetentni, kako dobro oblikujemo ugotovitve in ali jih vodstvo prepoznava kot koristne;
• kaj je pomen in kaj namen dobro izvedenega vodstvenega pregleda.
Vljudno vabljeni.
Vsebina
1. Video izobraževanje (ogled webinarja): Kontekst organizacije – kako ga razumeti in učinkovito uporabljati? (Tomaž Babnik)
- Zakaj je razumevanje pojma »kontekst« pomembno za organizacijo?
- Poznavanje konteksta organizacije je osnova za določanje procesov, prepoznavanje tveganj in priložnosti …
- Možni pristopi k določitvi in uporabi konteksta organizacije.
- Kdo naj sodeluje pri opredeljevanju konteksta?
2. E-delavnica: Kako planirati in izvesti notranjo presojo, da bo v praksi uspešna? (Tomaž Babnik)
- Zakaj izvajamo notranje presoje
- Kontekst notranje presoje
- Kdo je naročnik in kdo plačnik notranje presoje
- Načini planiranja in izvedbe NP so različni – ali smo izbrali primernega
- Kaj mora presojani poznati, da lahko tvorno sodeluje na presojah
- Delavnica bo potekala na osnovi izhodiščnih vprašanj, na katere bodo udeleženci odgovarjali s pomočjo aplikacije Mentimeter.
3. E-delavnica: Kaj pričakujemo od dobrega vodstvenega pregleda – vse, kar bi želeli vprašati o vodstvenem pregledu (Manja Lampe)
- Namen dobro izvedenega vodstvenega pregleda
- Kakšne so zahteve standardov sistemov vodenja za vodstveni pregled
- Kako pripraviti vhodne podatke za vodstveni pregled (zahteve standardov za sisteme vodenja, dobro pripravljeni vodstveni pregledi)
- Kaj pričakujemo kot rezultat vodstvenega pregleda (zahteve standardov za sisteme vodenja, rezultati dobro in slabo izvedenih vodstvenih pregledov)
- Dobra praksa (primer) vodstvenega pregleda
NAČIN DELA
- 1. delavnica, video izobraževanje (ogled webinarja).
- 2. in 3. delavnica bosta potekali Interaktivno v spletni učilnici v živo.
- Dva dneva pred izvedbo vsake delavnice boste prejeli povezavo do spletne delavnice.
- Za sodelovanje potrebujete računalnik z mikrofonom in kamero ter dostop do zanesljivo delujočega interneta.
Udeleženci vseh treh delavnic prejmete novo knjižico SIQ: Notranje presoje in zahteve standardov za sisteme vodenja avtorja Igorja Bizjaka.
Predavatelja
Tomaž Babnik
Tomaž Babnik je vodilni presojevalec za sisteme vodenja pri SIQ. Začel je kot vodja kakovosti v industrijskem podjetju, kasneje je bil zaposlen na SIQ, več kot petindvajset let je svetovalec za sisteme vodenja in izvaja tečaje. Doma in v tujini sodeluje s številnimi organizacijami s področja gospodarstva, javne uprave in storitev (zdravstvo), ki so pridobile certifikat (več kot 145). Nekatere njegove rešitve so prepoznane kot dobra praksa tudi v mednarodni družbi British Petroleum - področje Castrol.
Manja Lampe
Manja Lampe, MBA je po izobrazbi diplomirana inženirka živilske tehnologije in ima dolgoletne izkušnje iz področja sistemov kakovosti in varnosti živil kot so HACCP, IFS, BRC, GMP. Svoje delovne izkušnje je nabirala v večjih slovenskih živilskih podjetjih kot je Kolinska, Mercator in Engrotuš, sedaj pa deluje kot samostojna svetovalka, predavateljica in presojevalka za ISO 9001, HACCP in ISO 22000.
PRIJAVE in KOTIZACIJA:
Prijave, plačilo kotizacije in podrobnejša pojasnila o izobraževanju uredite pri:
SIQ LJUBLJANA, Mašera-Spasićeva ulica 10, SI-1000 Ljubljana, Slovenija
Tanja Benček, 01 56 09 894, tanja.bencek@siq.si, www.siq.si
Dodatna pojasnila: Urška Rataj, 07 33 22 184, urska.rataj@gzdbk.si.
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji