Obnovitveni tečaj za managerje in vodilne presojevalce po zahtevah standardov ISO/IEC 27001:2022 in ISO/IEC 27002:2022
10.–11. 03. 2025
9.00 začetek
17.00 zaključek
Prijavo udeležbe in plačilo kotizacije uredite pri SIQ.
GZDBK člani, ki so imetniki SIQ certifikata 15 % popust na kotizacijo,
GZDBK člani, ki niso imetniki SIQ certifikata 5 % popust na kotizacijo.
Popusti, odobreni s strani SIQ, se med seboj ne seštevajo.
POZOR: Ob urejanju prijave je pri SIQ potrebno izrecno zahtevati popust za člane GZDBK, da se ga upošteva pri izstavitvi računa!
Tečaj, ki ga organiziramo skupaj z avstrijsko certifikacijsko hišo CIS, je namenjen obnovitvi in predvsem nadgradnji vašega znanja s področja SUVI.
Predstavljene bodo ugotovitve z zunanjih presoj, pomemben poudarek pa bo namenjen tudi izmenjavi mnenj in izkušenj.
Vsi, ki ste pridobili akreditiran certifikat ISM - Information Security Manager ter ISA - Information Security Auditor in vam je njuna veljavnost potekla, ste vabljeni na obnovitveni tečaj. Uspešno opravljen izpit vam zagotavlja podaljšanje veljavnosti certifikatov za nadaljnja tri leta od datuma poteka zadnje veljavnosti.
Vljudno vabljeni!
Vsebina
- Predstavitev strukture standardov ISO/IEC 27001:2022 in ISO/IEC 27002:2022
- Nadgradnja obstoječega SUVI z upoštevanjem zahtev standarda ISO/IEC 27001:2022 in smernic standarda ISO/IEC 27002:2022
- Uporaba dodatnih standardov iz skupine ISO/IEC 27000 in ISO 31000 pri vzpostavitvi in presoji SUVI
- Zakon o varstvu osebnih podatkov v luči določil Splošne uredbe o varstvu podatkov
- Najpogostejše ugotovitve zunanjih presoj
- Pisni preizkus znanja v elektronski obliki
Udeležbo priporočamo:
- Vsem, ki želite svoje znanje s področja SUVI obnoviti in nadgraditi
- Vsem, ki vam je oziroma vam bo v kratkem potekla veljavnost CIS certifikata
Način dela
- Tečaj sestavljajo predavanja, izmenjava izkušenj, predstavitev praktičnih izkušenj, aktivno delo v skupinah, simulacije presoj in individualne študije primerov.
- S seboj imejte veljaven izvod standarda ISO/IEC 27001:2022 in prenosni računalnik.
- Podrobnejši program, potek in urnik pošljemo udeležencem nekaj dni pred izvedbo.
Nekaj dni pred začetkom tečaja boste prejeli navodila za registracijo v spletno učilnico CIS Moodle, kjer bo na zadnji dan potekal izpit. Ta navodila boste prejeli neposredno od CIS-a. Na dan izpita vas prosimo, da s seboj prinesete svoj prenosni računalnik in prijavite v spletno učilnico z vašimi uporabniškimi podatki.
Predavatelja
Mladen Terčelj in dr. Peter Dolinar
Mladen Terčelj je bil zaposlen v Novi Ljubljanski banki d.d. kot CISO na področju varovanja informacij in varstva osebnih podatkov ter vzpostavljanja sistema vodenja varovanja informacij za celotno skupino NLB. Je vodilni presojevalec sistema vodenja varovanja informacij ISO/IEC 27001:2013 pri SIQ in certifikacijski hiši CIS iz Dunaja. Ob svojem delu je pridobil mednarodni certifikat CISM pri ISACA in certifiktat preizkušenega revizorja informacijskih sistemov pri Slovenskem inštitutu za revizijo. Kot priznan predavatelj prenaša svoja znanja in izkušnje udeležencem iz različnih organizacij.
Dr. Peter Dolinar je dolgoletni vodilni presojevalec za različne sisteme vodenja, od kakovosti (ISO 9001) do varovanja informacij (ISO/IEC 27001) in neprekinjenega poslovanja (ISO 22301) pri SIQ in pri avstrijski certifikacijski hiši CIS. Bogate praktične izkušnje s področij upravljanja informacijske varnosti in obvladovanja tveganj pridobiva s presojanjem in svetovanjem v številnih slovenskih in mednarodnih podjetjih. Pri svojem delu povezuje področje sistemov vodenja z informacijsko podporo poslovanja oz. poslovnih procesov in z modeli za upravljanje IT storitev.
PRIJAVE in KOTIZACIJA:
Kotizacija vključuje pripravo in izvedbo izobraževanja, gradivo, potrdilo o udeležbi.
Prijave, plačilo kotizacije in podrobnejša pojasnila o izobraževanju uredite pri:
SIQ LJUBLJANA, Mašera-Spasićeva ulica 10, SI-1000 Ljubljana, Slovenija
Bojan Varga, 01 47 78 108, bojan.varga@siq.si, www.siq.si.
POZOR: Ob urejanju prijave je pri SIQ potrebno izrecno zahtevati popust za člane GZDBK, da se ga upošteva pri izstavitvi računa!
Dodatna pojasnila: Ana Gorenc Turna, 07 33 22 184, ana.gorenc-turna@gzdbk.si, mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si.
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji