Pravila delovnega časa in zakonite evidence prisotnosti
9. 4. 2025
9.00 začetek
10.40 odmor
10.55 nadaljevanje
12.15 zaključek
4 pedagoške ure
VIRTUALNO
Kotizacija
Člani: 197 € + DDV
Ostali: 237 € + DDV
Pri prijavi več oseb iz enega podjetja je kotizacija na osebo: člani 139 € + DDV in ostali 197 € + DDV.
ePRIJAVA
Na našem prihajajočem dogodku se bomo osredotočili na pogoste izzive delodajalcev pri upoštevanju pravil delovnega časa.
Obravnavali bomo pričakovane spremembe Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti (ZEPDSV-B). Raziskali bomo pravila enakomerne, ne-enakomerne in začasne razporeditve ter temelje premičnega delovnega časa. Pogledali bomo, kako opredeliti temelje delovnega časa, ki podpirajo delodajalce na poslovni poti, in kako izgleda dober pravilnik o delovnem času ter prednosti matrike delovnega časa.
Nadalje se bomo osredotočili na to, zakaj sam pravilnik ne zagotavlja zakonitih evidenc delovnega časa in kdo vse v organizaciji vpliva na zakonite evidence. Na koncu bomo govorili še o splošnih vidikih delovnega časa in pravici do odklopa.
Vljudno vabljeni.
Vsebina:
Ključni koraki za vzpostavitev zakonitih evidenc delovnega časa:
- analiza procesov z vidika delovnega časa,
- opredelitev temeljev delovnega časa,
- pravila evidentiranja delovnega časa,
- pravila in odgovornosti planiranja delovnega časa,
- odgovornost organizacije dela v zakonskih okvirjih,
- odgovornost spremljanja delovnega časa in odmikov,
- obvladovanje tveganj delovnega časa,
- odgovornost vodenja in zaključevanja evidenc delovnega časa,
- usposabljanje ključnih kadrov o zakonitostih delovnega časa.
Izobraževanje je namenjeno:
√ udeležencem javnega in zasebnega sektorja,
√ kadrovnikom, kadrovskim strokovnjakom, HR menedžerjem,
√ vodjem organizacijskih enot,
√ direktorjem majhnih in srednje velikih podjetij,
√ samostojnim podjetnikom in
√ vsem zaposlenim, ki pri svojem delu opravljajo naloge s kadrovskega področja.
Predavateljica:
Andreja Samec Koderman
Andreja Samec Koderman je predavateljica, mentorica, svetovalka ter strokovnjakinja za kadrovsko področje in menedžment. Svetuje na področju kadrovskih procesov, delovnopravne zakonodaje (kadrovske evidence, personalne mape, delovni čas), kadrovskih sistemov (sistemizacij, kompetenčnih modelov, sistemov napredovanj in nagrajevanj) ter razvoja kadrov. Delodajalcem pomaga vzpostaviti učinkovito in zakonito kadrovsko področje. Je članica mednarodne organizacije ARTDO, ki povezuje strokovnjake šestih kontinentov s področja razvoja kadrov. Sodeluje na mednarodnih predavanjih in je prejemnica priznanja s strani World HRD. Izvaja sistematizacije, plačne modele, sisteme nagrajevanj in napredovanj, kadrovske presoje ter vzpostavlja kadrovsko pravno varnost v podjetjih.
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je
4. 4. 2025. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20250409 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
Dodatna pojasnila: Ana Gorenc Turna, 07 33 22 184, ana.gorenc-turna@gzdbk.si, mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si.
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji