Specialistični integrirani program upravljanja incidentov informacijske varnosti, kontinuitete poslovanja in okrevanja po katastrofi | Incident Manager
19. 5.–3. 6. 2025
9.00 začetek
15.00 zaključek
Prijavo udeležbe in plačilo kotizacije uredite pri SIQ.
GZDBK člani, ki so imetniki SIQ certifikata 15 % popust na kotizacijo,
GZDBK člani, ki niso imetniki SIQ certifikata 5 % popust na kotizacijo.
Popusti, odobreni s strani SIQ, se med seboj ne seštevajo.
POZOR: Ob urejanju prijave je pri SIQ potrebno izrecno zahtevati popust za člane GZDBK, da se ga upošteva pri izstavitvi računa!
Izobraževanje organizira in izvaja SIQ.
Cilj specialističnega integriranega programa je usposobiti udeležence za učinkovito upravljanje incidentov informacijske varnosti, zagotavljanje kontinuitete poslovanja in uspešno izvajanje okrevanja po katastrofi. Program je zasnovan tako, da zagotavlja pridobitev celovitega razumevanja in praktičnih veščin, potrebnih za identifikacijo, analizo in odzivanje na varnostne incidente ter za razvoj in vzdrževanje strategij in načrtov kontinuitete poslovanja in načrtov za okrevanje po katastrofi. S tem programom udeleženci pridobijo znanja in orodja, ki so skladna z mednarodnimi standardi ISO 27035 (1, 2 in 3), ISO 27031 in ISO 22301.
Program traja šest dni, pri čemer je vsak od treh tematskih sklopov na programu dva dneva. Intenzivni urnik omogoča podrobno obravnavo vsake teme z vključitvijo praktičnih vaj in študij primerov.
Vljudno vabljeni!
Vsebina
💡Dan 1 in 2: Upravljanje incidentov informacijske varnosti (Incident Management)Cilj: Seznaniti udeležence z osnovami upravljanja incidentov informacijske varnosti, vključno s pripravo, odkrivanjem, ocenjevanjem, odzivanjem, okrevanjem in analizo (Incident Management).
💡Dan 3 in 4: Upravljanje kontinuitete poslovanja (Business Continuity)
Cilj: Zagotoviti udeležencem poglobljeno razumevanje principov in praks kontinuitete poslovanja in okrevanja po katastrofi ter kako vzpostaviti sistem upravljanja kontinuitete poslovanja (Business Continuity).
💡Dan 5 in 6: Okrevanje po katastrofi (Disaster Recovery)
Cilj: Usposobiti udeležence za načrtovanje in izvajanje pripravljenosti IKT za kontinuiteto poslovanja, vključno z ocenjevanjem tveganj in razvojem strategij za okrevanje (Disaster Recovery).
Specialistični program ponuja celovit pristop k upravljanju incidentov informacijske varnosti, pripravljenosti IKT za kontinuiteto poslovanja in okrevanju po katastrofi. Udeleženci se usposobijo za uporabo najboljših praks mednarodnih standardov, z možnostjo zagotovitve odpornosti organizacije na varnostne grožnje in poslovne prekinitve.
Zaključni izpit: Za vsakega od treh izobraževalnih sklopov – Upravljanje incidentov informacijske varnosti, Upravljanje kontinuitete poslovanja in Okrevanje po katastrofi – je zaključni izpit v obliki študije primera. Na podlagi obrazcev, uporabljenih med izobraževanjem, ob zaključku udeleženci izdelajo izpitni študijski primer.
Splošni pogoji
- Minimum za uspešno opravljen izpit: 60 % pravilnih odgovorov posameznega sklopa s poudarkom na razumevanju vsebine.
- Metode ocenjevanja: Kakovost in natančnost izpolnjenih obrazcev, ustreznost predlaganih strategij in učinkovitost komunikacijskih načrtov.
- Povratne informacije: Po zaključku izpita udeleženci prejmejo povratno informacijo o svojem delu in predloge za izboljšanje.
- Čas pisanja izpita: Izpit v trajanju 60 minut poteka ob zaključku vsakega tematskega sklopa delavnic.
Zaključni izpiti zagotavljajo, da so udeleženci poleg razumevanja teoretičnih konceptov, le te sposobni uporabiti v resničnih situacijah za zagotavljanje odpornosti in kontinuitete poslovanja svojih organizacij.
Po uspešno zaključenem izobraževanju udeleženci prejmejo SIQ potrdilo z nazivom Skrbnik za upravljanje incidentov informacijske varnosti | Incident Manager.
Predavatelj
Davorin Kacian
Mag. varn. štud. Davorin Kacian je strokovnjak z 28 leti izkušenj na področju varnosti. Njegovo delo vključuje svetovanje, presoje in izobraževanje. Predaval je na Univerzi za uporabne znanosti v Veliki Gorici in Univerzi za varnost na Hrvaškem. Predaval je o informatiki, varstvu podatkov in informacijski varnosti. Pri standardih ISO je že opravil 500 presoj in 100 usposabljanji za več kot 1000 udeležencev. Izvaja tečaje za standarde ISO 9001, ISO 27001, ISO 45001 in ISO 22301. Predaval je devet predmetov in sodeloval na konferencah v 13 državah. Je PECB-certificiran predavatelj, avtor številnih del ter član organizacij ISACA in (ISC)².
PRIJAVE in KOTIZACIJA:
Kotizacija vključuje pripravo in izvedbo izobraževanja, gradivo, potrdilo o udeležbi.
Prijave, plačilo kotizacije in podrobnejša pojasnila o izobraževanju uredite pri:
SIQ LJUBLJANA, Mašera-Spasićeva ulica 10, SI-1000 Ljubljana, Slovenija
Bojan Varga, 01 4778 108, bojan.varga@siq.si, www.siq.si.
POZOR: Ob urejanju prijave je pri SIQ potrebno izrecno zahtevati popust za člane GZDBK, da se ga upošteva pri izstavitvi računa!
Dodatna pojasnila: Ana Gorenc Turna, 07 33 22 184, ana.gorenc-turna@gzdbk.si, mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si.
Na dogodek se lahko prijavite tukaj.
Prijavite se na dogodek
Prijava na dogodek
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji