Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Uvodnik

Skupščina

Uspeh št. 3

Konec februarja smo uspešno izpeljali tretjo skupščino Gospodarske zbornice Dolenjske in Bele krajine, ki bi jo lahko poimenovali tudi vrh regijskega gospodarstva. Doslej največja udeležba članov je zgovorno sporočilo, da je zbornica dinamično umeščena v prostor in je pomemben regijski partner, kot je izjavil dosedanji in hkrati novi predsednik zbornice Jože Colarič. Sedanje zaostrene gospodarske razmere so postale močan povezovalni element gospodarstvenikov in tovrstna srečanja primeren prostor za izmenjavo mnenj. Le z enotnostjo in pravimi informacijami bomo lahko iz sedanje krize izšli kot zmagovalci. Seveda to ni dovolj. Potrebni bodo še številni prodajni napori in prizadevanja za plačilo proizvedenih izdelkov ali opravljenih storitev.

Omeniti velja še pomen socialnega dialoga. V negotovih in težavnih časih je treba veliko več pozornosti nameniti notranjemu komuniciranju in korektni komunikaciji z zaposlenimi. Pravočasne in točne informacije lahko razrešijo marsikateri zaplet. Vsi skupaj si moramo prizadevati za vzpostavitev in ohranjanje medsebojnega zaupanja

Dejstvo je, da je regijsko gospodarstvo izrazito izvozno usmerjeno, kar pomeni, da bo treba še bolj kot v preteklosti okrepiti aktivnosti na tujih trgih. Kot podporo tovrstnim prodajnim aktivnostim načrtujemo nekaj novosti. Prvi med njimi bodo kratki izobraževalni programi tujih jezikov. Izobraževanja bodo prilagojena posameznim vsakdanjim situacijam (telefonski razgovor, predstavitev podjetja …). S tem želimo spodbuditi predvsem podjetja, ki so v preteklosti že razmišljala, da bi razširila svoj trg, a potrebujejo nekaj več poguma in samozavesti.

Pri načrtovanju ostalih novih zborničnih aktivnosti smo izhajali iz dosedanjih izkušenj in izraženih pričakovanj članov. Z organizacijo številnih izobraževanj, posvetov in srečanj si prizadevamo za izmenjavo dobrih praks in za posredovanje pravih informacij, ki jih zaposleni potrebujejo pri vsakdanjem delu. Nenazadnje so srečanja priložnost za spoznavanje podjetij, ki delujejo v naši okolici, in o tem, s čim se ukvarjajo, o čemer žal pogosto ne vemo zadosti. Boljše medsebojno poznavanje ustvarja večje zaupanje in daje prostor številnim skupnim projektom. To pa je že področje, ki smo ga zapisali v našem poslanstvu, in sicer, da ustvarjamo poslovne priložnosti za jutri.

Veliko časa in prostora namenjamo področju infrastrukture. V tem trenutku predvsem cestam. Natančneje manjkajočemu avtocestnemu odseku in začetku izgradnje tretje razvojne osi. Predvsem varnost in pretočnost sta razloga, zakaj si tako močno prizadevamo za sodobne cestne povezave. Zahtevnost in velikost projektov zahtevata prizadevanja širšega okolja, tako gospodarstva kakor tudi lokalnih skupnosti, države. Dosedanja srečanja z župani in s poslanci so pokazala pripravljenost in voljo po sodelovanju in skupnem prizadevanju, kadar imamopostavljene jasne cilje.

Nazaj