Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Okrogla miza: gospodarstvo in mediji – ali se razumemo?

Uspeh št. 8

Velikokrat se novinarji in predstavniki za odnose z javnostmi v podjetjih znajdejo na dveh bregovih in se ocenjujejo kot ovire. GZDBK je v sodelovanju s Slovenskim društvom za odnose z javnostmi pripravila okroglo mizo, na kateri so si sodelujoči predstavniki podjetij in medijev postavili vprašanje ali znajo v obdobju gospodarske negotovosti eni in drugi stopiti skupaj ter prispevati k boljšim pogojem poslovanja obojih.

Kot iztočnico za pogovor je voditeljica Nevenka Bašek Zildžović iz Službe za stike z institucionalnimi javnostmi in mediji v podjetju Revoz izpostavila krizo ter povedala, da prej življenje podjetja za medije ni bilo zanimivo, danes pa je glavna novica. Manjša podjetja, ki nimajo posebne službe za komuniciranje, težko pridejo do objav v medijih, je svojo izkušnjo predstavil Robert Medle, direktor podjetja Roletarstvo Medle. Damir Dominič (Adria Mobil) je povedal, kako so se komuniciranja lotili v njihovem podjetju, v katerem so posebno pozornost namenili interni komunikaciji.

Na medijski strani je odgovorna urednica Dolenjskega lista Jožica Dorniž poudarila, da je za službo za odnose z javnostmi ključno, da je elastična. Vsi sodelujoči v pogovoru so bili soglasni, da je pri komunikaciji med podjetji in mediji ključno, da je ta odkrita in odprta, še posebej v nezanesljivih gospodarskih okoliščinah. Za uspešen prodor v medije je potrebna zanimiva vsebina, ki je ekskluzivna, ob pravem času ter ima informativno vrednost, je poudaril novinar Radia Slovenije Jože Žura. Slobodan Jovič s Televizije Novo mesto pa je ob tem dodal še odločnost in pogum ter izraz želje, da se podjetje predstavi v medijih.

Sodelujoči so ugotovili, da je odgovornost za dobro sodelovanje na obeh straneh. Predstavniki odnosov z javnostmi v podjetjih morajo skrbeti za dostopnost do informacij, mediji pa morajo poskrbeti za točnost objavljenih podatkov, saj lahko napačne informacije povzročijo veliko poslovno škodo.

V zaključku okrogle mize je direktor GZDBK Franci Bratkovič čestital televiziji Vaš kanal ob 20-letnici delovanja, Jožici Dorniž pa podelil še plaketo ob 60. obletnici ustanovitve za uspešno sooblikovanje medijskega prostora na Dolenjskem in v Beli krajini.

Nazaj