Kako zlesti kupcu pod kožo
Delavnica
Sreda, 10. 2. 2010, ob 10.00 v hotelu Balnea Term Dolenjske Toplice (dvorana Krka).
Delavnico bosta vodila Milan Terpin, univ. dipl. psiholog, vodilni svetovalec in Janja Breznik, univ. dipl. psihologinja, svetovalka iz podjetja Taktika plus, d. o. o.
Namen seminarja
je predstaviti udeležencem kako izvesti prepričljivo in navdušujočo predstavitev izdelka in storitve, predstaviti udeležencem teoretična izhodišča in metodologijo učinkovite predstavitve novega izdelka ali storitve, motivirati in animirati udeležence za implementacijo tehnike učinkovite predstavitve v svojo trženjsko ali prodajno prakso ter usposobiti udeležence, da pri predstavitvi uporabljajo tako razumske kot čustvene elemente predstavitve.
Več o vsebini najdete v vabilu.
Kotizacija:
- za člane GZDBK je 75 € + DDV,
- za ostale je 130 € + DDV.
Za več informacij pokličite na telefonsko številko 07/ 33 22 185.
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov