Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Kako zlesti kupcu pod kožo

Delavnica

Sreda, 10. 2. 2010, ob 10.00 v hotelu Balnea Term Dolenjske Toplice (dvorana Krka).

Delavnico bosta vodila Milan Terpin, univ. dipl. psiholog, vodilni svetovalec in Janja Breznik, univ. dipl. psihologinja, svetovalka iz podjetja Taktika plus, d. o. o.

Namen seminarja 

je predstaviti udeležencem kako izvesti prepričljivo in navdušujočo predstavitev izdelka in storitve, predstaviti udeležencem teoretična izhodišča in metodologijo učinkovite predstavitve novega izdelka ali storitve, motivirati in animirati udeležence za implementacijo tehnike učinkovite predstavitve v svojo trženjsko ali prodajno prakso ter usposobiti udeležence, da pri predstavitvi uporabljajo tako razumske kot čustvene elemente predstavitve.

Več o vsebini najdete v vabilu. 

Kotizacija:

  • za člane GZDBK je 75 € + DDV,
  • za ostale je 130 € + DDV. 

Za več informacij pokličite na telefonsko številko 07/ 33 22 185.