Obisk podjetja ADRIA DOM in zbor sekcije za ravnanje s človeškimi viri
23.6.2023
12.00 sprejem v podjetje
12.15 začetek
15.30 zaključek
ADRIA DOM, d. o. o., Kanižarica 135, Črnomelj
Udeležba je brezplačna in le za člane GZDBK.
Obvezna je predhodna ePRIJAVA.
Prednost pri zasedbi razpoložljivih mest imajo člani SRČV.
Članstvo v sekciji je za zaposlene pri podjetju, ki je član GZDBK, brezplačno. Pristopite k sekciji! Pristopna izjava SRČV
Dogodek organizira Sekcija za ravnanje s človešimi viri v sodelovanju s podjetjem ADRIA DOM, d. o. o.
Sekcija za ravnanje s človeškimi viri (SRČV) med ostalim skrbi tudi za izmenjavo dobrih poslovnih praks. Tokrat nam svoja vrata odpira podjetje Adria Dom, d. o. o. iz Črnomlja, proizvajalec sodobnih namestitvenih produktov in celovitih rešitev za počitniško bivanje. Svoje produkte - mobilne in modularne hiše, glamping šotore ter plavajoče hiše - trži na več kot 30 različnih trgih (kampom, letoviščem, upravljalcem namestitev na počitniških destinacijah) po Evropi in svetu.
Adria Dom se ponaša z naslovom številnih priznanj tako doma kot v tujini in z vzornim ravnanjem s svojimi zaposlenimi. Podjetje, katerega lastnik je francoski Tigano in sodi v poslovno skupino Adrie Mobil iz Novega mesta, je letos praznovalo 20 let in sodi v največje slovenske izvoznike v svoji branži. Oktobra 2018 je Adria Dom prejela priznanje GZDBK: Vzoren primera ravnanja s človeškimi viri, letos marca pa priznanje Najboljši zaposlovalec 2022 v izboru Zlata nit.
Adria Dom, ki je skoraj 100% izvoznik svojih produktov, je ustvarjalec trendov in na pragu prebojnih razvojnih priložnosti že presega številne parametre značilne za odlična podjetja. Zato ni naključje, da je skozi inovativno, razvojno in tržno usmerjeno strategijo pričela dosegati izjemen razvoj in rast, v povprečju 20% letno, kar jo uvršča med najuspešnejša podjetja v turistični industriji v Evropi!
Adrio Dom predstavlja več kot 300 zaposlenih, ki so ponosni na svoje podjetje in jih odlikujejo vrednote sodelovanja in timskega dela, kakovosti in inovativnosti ter odgovornosti in zavzetosti. Zaposlene razvijajo in vključujejo s številnimi orodji vodenja k implementaciji vitke kulture ter kot prvi v panogi uveljavljajo industrijo 4.0.
Vljudno vabljeni!
Vsebina
Ob prihodu v podjetje bodite pravočasni, saj je potrebno urediti registracijo obiskovalcev na recepciji. Nato se po pozdravnem nagovoru gostitelja obiskovalci razdelijo v dve manjši skupini. 1. skupina se namesti v konferenčno dvorano, kjer prisluhne predstavitvi podjetja, kadrovski praksi in zboru sekcije. Medtem pa v istem času 2. skupina opravi voden ogled proizvodnje. Nato se skupini zamenjata, 2. pride v konferenčno dvorano in 1. skupina gre na voden ogled proizvodnje. Ob koncu se obe skupini združita skupaj ob pogostitvi, kjer si vsi prisotni lahko prosto izmenjajo mnenja, spoznanja in izkušnje.
12.00 – 12.15 sprejem udeležencev v podjetje (zbor pred mobilno sejno sobo)
1. skupina:
12.15 – 12.45 nagovor gostitelja in predstavitev podjetja
12.45 – 13.00 predstavitev ravnanja z zaposlenimi
13.00 – 13.15 zbor Sekcije za ravnanje s človeškimi viri
13.15 – 13.45 ogled proizvodnje in digitalni dvojček
13.45 – 14.15 ogled razstavnega prostora
2. skupina:
12.15 – 12.45 ogled proizvodnje in digitalni dvojček
12.45 – 13.15 ogled razstavnega prostora
13.15 – 13.45 nagovor gostitelja in predstavitev podjetja
13.45 – 14.00 predstavitev ravnanja z zaposlenimi
14.00 – 14.15 zbor Sekcije za ravnanje s človeškimi viri
14.15 – 15.15 čas za druženje ob pogostitvi - obe skupini
KAKO POSTATI ČLAN Sekcije za ravnanje s človeškimi viri (SRČV)?
V sekcijo se lahko včlanite, tako da izpolnite Pristopna izjava SRČV in jo dostavite Gospodarski zbornici Dolenjske in Bele krajine (GZDBK). Članstvo v sekciji je za zaposlene pri podjetju, ki je član GZDBK, brezplačno.
Prijave:
Udeležba je brezplačna, a je obvezna predhodna ePRIJAVA. Prednost pri zasedbi razpoložljivih mest imajo člani. Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Skrajni rok za morebitno pisno urejanje prijave ali odjave je 20. 6. 2023.
Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov