Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Digitalni marketing

30. 5. 2024

9.00 začetek
10.30 odmor
11.00 nadaljevanje
12.30 zaključek

VIRTUALNO

Kotizacija na udeleženca:

mikro podjetja: brezplačno,
mala in srednje velika podjetja: 100 € + DDV,
velika podjetja: 500 € + DDV.

ePRIJAVA





Spoznali boste osnovna načela in cilje digitalnega trženja ter prednosti združevanja tradicionalnega in digitalnega pristopa. Raziskali bomo nove digitalne marketinške aktivnosti, se naučili načrtovati in izvajati digitalne oglaševalske kampanje ter spremljati njihovo učinkovitost z analitičnimi orodji. Osredotočili se bomo na digitalno pismenost, strankam usmerjeno prodajo, tehnike trženja ter poznavanje produktov, trga in panoge. Skozi izobraževanje bomo obravnavali teme kot so spletni marketing, postavljanje ciljev, nakupni proces, primerjava različnih marketinških kanalov ter predstavitev najboljših praks na družbenih omrežjih. Spoznali bomo tudi, kako uporabiti Google Analytics za merjenje učinkovitosti naših marketinških aktivnosti.

Pridružite se nam in izpopolnite svoje znanje ter veščine v digitalnem trženju.

 


Vsebina:

  • pregled spletnega marketinga marketinga in pristopa k marketingu,

  • zakaj nujno potrebujemo cilje in kako jih zastavimo,
  • nakupni proces (CDJ) in kako le-ta vpliva na marketing in oglaševanje,
  • primerjava različnih kanalov marketinga in oglaševanja,
  • predstavitev najboljših praks po posameznih kanalih (Facebook, TikTok, instagram) ter
  • kako deluje merjenje učinkovitosti in kako za to uporabimo Google Analytics.

 

Izobraževanje je namenjeno:

√ vodjem marketinga in prodaje,
√ zaposlenim v marketingu, 
√ direktorjem, 
√ odločevalcem v podjetjih in 
√ vsem, ki želite pridobiti dodatna znanja s področja digitalnega marketinga. 

Predavatelj: Peter Mesarec

Peter Mesarec, iz podjetja SEOS GROUP d.o.o., je marketinški svetovalec, ki govori tri marketinške jezike. Bil je vodja oddelka v performance agenciji in tako razume različne poslovne modele, marketinške pristope in razume potrebo po učinkovitem marketingu. Kot marketing manager je deloval v različnih podjetjih in tako razume delovanje marketing oddelka znotraj podjetja, njegove omejitve in prednosti. Trenutno kot marketinški svetovalec svetuje marketing oddelkom v Sloveniji in tujini in tako vsakodnevno pomaga reševati marketinške zagate. Svoje znanje podaja na iskriv in zanimiv način z velikim številom praktičnih primerov, zato ga kot predavatelja vabijo na Univerze, startup acceleratorje in konference blizu in daleč.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je
27. 5. 2024. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20240503 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dogodek poteka v sklopu projekta SRC-EDIH.

EN

Dodatna pojasnila: Urška Rataj, 07 33 22 184, urska.rataj@gzdbk.

Na dogodek se lahko prijavite tukaj.

Natisni Na seznam dogodkov »