Avtomatizacija in digitalizacija prodaje
21. 11. 2024
9.00 začetek
10.30 odmor
10.45 nadaljevanje
12.15 zaključek
4 pedagoške ure
VIRTUALNO
Kotizacija
mikro, mala in srednje velika podjetja ter javne organzacije: brezplačno,
velika podjetja: 500 € (DDV vključen).
Spoznali boste, kako na podlagi analize preteklih prodajnih rezultatov postaviti cilje in oblikovati strategijo za doseganje želenih rezultatov. Ali so res nujne visoke investicije v programske rešitve za uspešno vodenje prodajnih procesov? Skupaj bomo raziskali, katere marketinške taktike je potrebno uvesti v podjetje za uspešno digitalizacijo prodajnega procesa.
Poseben poudarek bomo namenili povezovanju spletnih aktivnosti s fizičnim zaključevanjem prodaje. Na praktičnem primeru bomo preučili prodajni proces visoko cenovnih izdelkov, analizirali uporabljene marketinške in prodajne taktike, ter pregledali celoten poslovni model in programsko opremo, ki je bila potrebna.
Vljudno vabljeni.
Vsebina:
- uvedba digitaliziranih rešitev v prodajni proces,
- strateško načrtovanje digitalne prodaje in prestrukturiranje procesov,
- usmerjenost v stranke in poznavanje trga,
- razvoj digitalne pismenosti in izboljšanje prodajne naravnanosti,
- učinkovita komunikacija in strokovnost v prodajnih procesih,
- uporaba digitalnih orodij za doseganje zastavljenih ciljev.
Izobraževanje je namenjeno:
√ vodjem prodaje,
√ podjetnikom, ki uvajajo digitalne prodajne rešitve,
√ marketinškim strokovnjakom,
√ vodjem projektov v prodaji in
√ vsem, ki želijo izboljšati digitalno pismenost in strokovnost v prodaji.
Predavatelj:
Rok Makovec
Rok Makovec je soustanovitelj in direktor spletne marketinške agencije IT Melona. Je strokovnjak na področju digitalnega marketinga, z ekipo je v preteklih letih pomagal že številnim podjetjem pri pridobivanju novih poslov in povečevanju prodaje. Sodeluje kot organizator marektinške konference Digitalni Laboratorij. Ukvarja se z marketinškimi aktivnostmi in prodajo po celotni Evropi (projekt OI Concept, NLP Sweden, KinG Kong Corporation Pty Ltd).
Kotizacija:
Cena zajema udeležbo na dogodku, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.
Prijave:
Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je
18. 11. 2024. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!
Plačilo
Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20241121 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.
***
Polna vrednost storitve: 500 €/udeleženca
Storitev je izvedena v okviru projekta SRC-EDIH, ki ga sofinancirata Evropska Unija (št. pogodbe 101083351) in Ministrstvo za digitalno preobrazbo. Prejeta storitev je sofinancirana v višini 25 % polne cene kot državna pomoč skladno z 31. členom Uredbe komisije (EU) št. 651/2014 z dne 17. junija 2014 o razglasitvi nekaterih vrst pomoči za združljive z notranjim trgom pri uporabi členov 107 in 108 ter skladno z Uredbo komisije (EU) 2023/1315 z dne 23. junija 2023. Pomoč je dodeljena na podlagi Programa ukrepov spodbujanja podjetništva MDP v obdobju 2022-2030.
Dogodek poteka v sklopu projekta SRC-EDIH.
Dodatna pojasnila: Urška Rataj, 07 33 22 184, urska.rataj@gzdbk.si, mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si.
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov