Učinkovito upravljanje odnosov s strankami (CRM)
Vabimo Vas na seminarUčinkovito upravljanje odnosov s strankami (CRM)
Kako organizirati svoje podjetje, da bi pridobili zadovoljne in lojalne kupce?
Namen seminarja je prikazati managerjem podjetij, zakaj je za podjetja pomembna vpeljava CRM sistema ter kako se lotiti vpeljave. CRM sistem omogoča povezovanje ljudi, procesov in tehnologije, da bi se izboljšal odnos do vseh strank. Osredotočenost celotnega podjetja na posamezno stranko pripomore k hitrejšemu in bolj učinkovitemu poslovanju. Podjetja, ki poznajo svoje stranke lahko namreč bistveno povečajo prihodke in zmanjšajo stroške.
Potekal bo v četrtek, 14. 5. 2009, ob 12. uri v prostorih GZDBK v Novem mestu.
Seminar bo vodil Franja Ridzi iz podjetja Amitas, d. o. o., ki je svoje dolgoletne menedžerske izkušnje in izkušnje na področju upravljanja s človeškimi viri pridobil skozi delo v korporacijah Hewlett‐Packard in Microsoft.
Kotizacija:
- za člane GZDBK je 50 € + DDV
- za druge je 120 € + DDV
Več o vsebini delavnice v vabilu !
Na dogodek se prijavite tukaj ! Pod ime dogodka vpišite "CRM".
Za več informacij pokličite na telefonsko številko 07/ 33 22 185.
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji