Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Napisati je potrebno sporočilo za javnost - in kaj zdaj?

seminar

Program

11.30 začetek
13.00 odmor
13.20 nadaljevanje
14.50 zaključek

Trajanje: 4 andragoške ure

Kotizacija

Člani: 75 € + DDV
Ostali: 100 € + DDV 

Kdaj: petek, 8. maj 2015, ob 11.30 

Kje: v sejni sobi GZDBK (Novi trg 11 - II. nadstropje, Novo mesto)

POMEMBNO: Izobraževanje bo praktično naravnano, kar pomeni, da bodo predstavljeni številni primeri dobre in slabe prakse, na željo udeležencev pa se del izobraževanja lahko oblikuje tudi v praktično delavnico.

Namen in cilj izobraževanja:
Udeleženci seminarja bodo izvedeli zlata pravila sodelovanja z mediji. Vsak medij je namreč zgodba zase, v novodobnem piarju pa je sploh pomembno, da so odnosi z novinarji in uredniki dobri in da temeljijo na zaupanju. Udeleženci seminarja bodo dobili tudi jasna navodila, kako napisati dobro sporočilo za javnost ter kako pristopiti k medijem tudi po že poslanem sporočilu.

Izobraževanje je namenjeno:

  • samostojnim podjetnikom, ki želijo svojo blagovno znamko oziroma dejavnost še bolj promovirati v javnosti,
  • manjšim podjetjem, ki nimajo profesionalno zaposlenih piarovcev, potrebujejo pa znanja s področja odnosov z javnostmi,
  • ustvarjalcem, ki si šele utirajo pot v svet podjetništva ter 
  • tistim, ki jih prav ta vsebina zanima.

Vljudno vabljeni!

Vsebina

MEDIJI vs. ODNOSI Z JAVNOSTMI (razlike in podobnosti; odnosi z mediji so le en del odnosov z javnostmi)
ORODJA ODNOSOV Z JAVNOSTMI (adrema, osebna izkaznica podjetja, novinarska konferenca, sporočilo za javnost, novinarska mapa, spletna stran, bilteni in brošure, predstavitvene dejavnosti – sejmi, družbena omrežja, druženje z novinarji)
SPOROČILO Z JAVNOST (kakšen je njegov namen, kaj vsebuje učinkovito sporočilo za javnost, kako izgleda... pomen pravilne rabe jezika, primernih fotografij, izjave – citati... kako ga poslati, komu in kdaj)
ZLATA PRAVILA SODELOVANJA Z MEDIJI
PRAKTIČNI PRIMERI IN VPRAŠANJA UDELEŽENCEV

Predavateljica 
Sabina Gosenca

Sabina Gosenca je univ. dipl. sociologinja, dolgoletna novinarka in urednica, voditeljica prireditev ter samostojna predstavnica za odnose z javnostmi.
Novinarsko – uredniške izkušnje je pridobivala vrsto let s praktičnim delom, med drugim na Vašem kanalu – TV NM (Krono šport, Brez panike), Radiu 1 (urednica regionalnega programa, novinarka lokalnega studia), Kanalu A (oddaja E+), Žurnalu (dopisnica za Dolenjsko) in Planet TV (novinarka in voditeljica Športa v dnevno – informativni oddaji Danes). Je tudi izkušena voditeljica športno – zabavnih prireditev, večkrat aktivna tudi kot predstavnica za odnose z javnostmi. Na tem področju še danes sodeluje z individualnimi naročniki in jim svetuje glede ustvarjanja vsebin na družabnih omrežjih. Ureja tudi svoj spletni portal Triumfator.si.

Kotizacija:

Cena zajema udeležbo na dogodku, pogostitev, gradivo in potrdila. Potrdila se izdajo na zahtevo udeleženca.

Prijave:

Prijave sprejemamo do zapolnitve razpoložljivih mest. Pri zasedbi mest imajo prednost člani GZDBK. Skrajni rok za morebitno pisno odpoved je 5. 5. 2015. V nasprotnem primeru vam kotizacijo zaračunamo v celoti!

Plačilo

Kotizacijo predhodno nakažite na poslovni račun GZDBK pri NLB, d. d., Ljubljana, številka SI56 0297 0025 6614 247, sklic 20150508 + matična številka vašega podjetja.
Matična številka GZDBK: 2295032. ID GZDBK za DDV: SI68152990.
Potrdilo o plačilu predložite najpozneje ob prihodu na dogodek.

Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si