Uspešni sistemi vodenja (paket treh delavnic)
25. 1. 2023
16. 2. 2023
23. 2. 2023
10.00 začetek
12.15 zaključek
Udeleženci vseh treh delavnic prejmejo novo knjižico SIQ: Notranje presoje sistemov vodenja avtorja Igorja Bizjaka.
Prijavo udeležbe in plačilo kotizacije uredite pri SIQ.
GZDBK člani, ki so imetniki SIQ certifikata 15% popust na kotizacijo,
GZDBK člani, ki niso imetniki SIQ certifikata 5% popust na kotizacijo.
Popusti veljajo le ob nakupu vseh delavnic.
Popusti, odobreni s strani SIQ, se med seboj ne seštevajo.
Izobraževanje organizira in izvaja SIQ.
Na treh spletnih delavnicah bomo izpostavili in predstavili nekatere ključne vidike standarda ISO 9001:2015, ki so pomembni za uspešnost poslovanja organizacije. Pri tem bomo na primerih dobrih praks spoznali:
• zakaj je poznavanje in razumevanje konteksta organizacije ključno izhodišče za vzpostavitev sistema vodenja;
• kako se učinkovito izvajajo notranje presoje, kakšno vlogo in pomen imajo v praksi, ali smo presojevalci za izvajanje uspešnih notranjih presoj dovolj kompetentni, kako dobro oblikujemo ugotovitve in ali jih vodstvo prepoznava kot koristne;
• kaj je pomen in kaj namen dobro izvedenega vodstvenega pregleda.
Način dela
Interaktivne delavnice bodo potekale v spletni učilnici v živo. Dva dneva pred izvedbo vsake delavnice boste prejeli povezavo do spletne delavnice. Za sodelovanje potrebujete računalnik z mikrofonom in kamero ter dostop do zanesljivo delujočega interneta.
Vljudno vabljeni.
Vsebina
1. delavnica Kontekst organizacije – kako ga razumeti in učinkovito uporabljati? (Tomaž Babnik),
25. 1. 2023
- Zakaj je razumevanje pojma »kontekst« pomembno za organizacijo?
- Poznavanje konteksta organizacije je osnova za določanje procesov, prepoznavanje tveganj in priložnosti …
- Možni pristopi k določitvi in uporabi konteksta organizacije.
- Kdo naj sodeluje pri opredeljevanju konteksta?
2. delavnica Kako planirati in izvesti notranjo presojo, da bo v praksi uspešna? (Tomaž Babnik),
16. 2. 2023
- Zakaj izvajamo notranje presoje.
- Kontekst notranje presoje.
- Kdo je naročnik in kdo plačnik notranje presoje.
- Načini planiranja in izvedbe NP so različni – ali smo izbrali primernega.
- Kaj mora presojani poznati, da lahko tvorno sodeluje na presojah.
3. delavnica Kaj pričakujemo od dobrega vodstvenega pregleda – vse, kar bi želeli vprašati o vodstvenem pregledu (Blanka Kaker), 23. 2. 2023
- Namen dobro izvedenega vodstvenega pregleda.
- Kakšne so zahteve standardov sistemov vodenja za vodstveni pregled.
- Kako pripraviti vhodne podatke za vodstveni pregled (zahteve standardov za sisteme vodenja, dobro pripravljeni vodstveni pregledi).
- Kaj pričakujemo kot rezultat vodstvenega pregleda (zahteve standardov za sisteme vodenja, rezultati dobro in slabo izvedenih vodstvenih pregledov).
- Dobra praksa (primer) vodstvenega pregleda.
Predavatelja
Tomaž Babnik
Tomaž Babnik je vodilni presojevalec za sisteme vodenja pri SIQ. Začel je kot vodja kakovosti v industrijskem podjetju, kasneje je bil zaposlen na SIQ, več kot dvajset let pa je svetovalec za sisteme vodenja. Doma in v tujini sodeluje s številnimi organizacijami s področja gospodarstva, javne uprave in storitev (zdravstvo), ki so pridobile certifikat (več kot 140). Nekatere njegove rešitve so prepoznane kot dobra praksa tudi v mednarodni družbi British Petroleum - področje Castrol. Vrsto let izvaja tečaje s področja sistemov vodenja.
Blanka Kaker
Blanka Kaker, univ. dipl. kem., je na SIQ Ljubljana vodja produktov sistemov za upravljanje z okoljem in energijo (ISO 14001, ISO 50001, EMAS, ogljični odtis) in modela NVO. Je tudi vodilna presojevalka za sisteme vodenja kakovosti, ravnanja z okoljem, upravljanja z energijo in vodenja varnosti in zdravja pri delu ter ocenjevalka po modelu poslovne odličnosti. Izkušnje je več kot dvajset let pridobivala v velikem metalurškem podjetju, kjer je bila odgovorna tudi za uvedbo in skrbništvo sistemov vodenja ter razvoj in uvajanje informacijskih sistemov v proizvodnji in kontroli jekla.
PRIJAVE in KOTIZACIJA:
Prijave, plačilo kotizacije in podrobnejša pojasnila o izobraževanju uredite pri:
SIQ LJUBLJANA, Mašera-Spasićeva ulica 10, SI-1000 Ljubljana, Slovenija
T: +386 1 5609 716, jasna.hrovat@siq.si, www.siq.si
Dodatna pojasnila: mag. Nina Šab, 07 33 22 185, nina.sab@gzdbk.si
Bodite obveščeni o dogajanju na GZDBK
Obveščajte me o dogodkih
Oddajte svoje mnenje o dogodku
Oddaj mnenje
Kakovost
Človeški viri
Okolje
Informatika
Računovodstvo
Seniorji
Sekcija mikro in malih podjetij ter samostojnih podjetnikov