Gospodarska zbornica   Dolenjske in Bele krajine

Že četrtič zapored

Pod okriljem GZDBK na karierni sejem Moje delo 2012

Pod okriljem GZDBK na karierni sejem Moje delo 2012

20.7.2012

Dvodnevni karierni sejem Moje delo bo letos potekal 24. in 25. oktobra na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani.

Tokrat bomo že četrtič zapored združili moči in nastopili skupaj kot regija na tem sejmu. Podjetja, ki so do sedaj nastopala pod okriljem GZDBK na tem sejmu, so skupni nastop doživela kot pozitivno, sinergično in cenovno ugodnejšo predstavitev, ki ga zato pod okriljem GZDBK omogočamo tudi letos. Do sedaj so nam organizacijo skupnega sejemskega nastopa zaupali: Adria Mobil, d. o. o., Novo mesto; Infotehna skupina, d. o. o.; Krka, d. d., Novo mesto; Mikrografija, d. o. o.; Revoz, d. d.; Secop kompresorji, d. o. o.; TPV, d. d.; Trimo, d. d.; Zavarovalnica Tilia, d. d., Novo mesto.

Zaradi nadaljnjih organizacijskih aktivnosti vas vabimo, da nam vašo prijavo za sodelovanje na skupnem sejemskem prostoru pošljete najkasneje do četrtka, 26. 7. 2012, na elektronski naslov nina.sab@gzdbk.si. Za dodatna pojasnila vam je na voljo mag. Nina Šab na telefonski številki 07 33 22 185.

Sestanek z vsemi razstavljavci bomo organizirali v začetku septembra, kjer se bomo pogovorili o organizaciji in izvedbi predstavitve delodajalcev Dolenjske in Bele krajine na sejmu.

Na podlagi prijav bomo lahko določili stroške predstavitve posameznega delodajalca, ki se bodo sorazmerno porazdelili. Število mest je omejeno.

Zakaj bi se sejma letos udeležili tudi vi?

  • Na sejem pridete le s svojim propagandnim gradivom (za vse druge organizacijske podrobnosti poskrbimo mi – seveda pa za potrditev scene stojnice aktivno vključimo tud vas, kjer lahko izrazite svoje potrebe in pričakovanja),
  • je bistveno ceneje, kot če se udeležbe lotite v lastni režiji (po našem vedenju nastop v lastni skromnejši režiji stane okoli 3.000 €),
  • gre za priložnost, da si na tak način gradite predvsem javno podobo ter krepite ugled, prepoznavnost blagovne znamke in lastnih izdelkov,
  • vsako podjetje ima v skupinskem sejemskem prostoru svojo stojnico z logotipom in svojim promocijskim stojalom,
  • promovirani ste na spletni strani kariernega sejma Moje delo ter na spletni strani GZDBK,
  • promovirani ste v sejemskem katalogu Moje delo,
  • promovirani ste v časopisu Delo (v prilogi so predstavljeni vsi nastopajoči delodajalci),
  • promovirani ste v e-tedniku GZDBK in po sejmu tudi v članku časopisa Uspeh.

… in vidijo vas številni obiskovalci sejma (okoli 30.000 ljudi).

Stereotipni zadržki vseh, ki jih prvič vabimo na skupinski sejemski nastop, je povezan z mislijo »saj trenutno ne zaposlujemo«. Dejstvo je, da v današnjih časih redki zaposlujejo. Je pa tudi res, da si mora vsako dobro podjetje nenehno prizadevati za izboljšanje ugleda, saj tako pride v situacijo, ko si ljudje želijo delati v njem. Še posebej je to značilno za ključne kadre in strokovnjake, ki lahko izbirajo, kje želijo delati. Prepoznavna ugledna podjetja skorajda nimajo potrebe vlagati posebne napore v iskanje dobrih sodelavcev, saj ti sami trkajo na njihova vrata.

Nazaj